تولید کشمش طلایی ویژه صادرات

این مجموعه تولید کشمش طلایی ویژه صادرات اعم از پلویی و قلمی را با بهترین کیفیت و قیمت کف کارخانه برای مشتریان در بسته بندی مورد نظر عرضه می کند برای هماهنگی بیشتر با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید کشمش طلایی ویژه صادرات

تولید کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی

کشور ایران مهد تولید انواع کشمش با رنگ های متنوع طلایی ، سبز ، قهوه ای ، قرمز و سیاه می باشد که هر محصول در بازار هدف خود در بازار داخل و اقصی نقاط دنیا ارسال می گردد.

برای تولید کشمش طلایی مورد بحث ما معمولاً مواد افزودنی مانند مایع تیزاب به عنوان نگهدارنده و تسریع در خشک شدن آن و همچنین دود گوگرد برای طلایی شدن آن مورد استفاده قرار می گیرد.البته به سفارش بعضی محصولات روغن هسته انگور یا پارافین گیاهی نیز برای براقی و نرمی کشمش به کار برده می شود.

کشمش طلایی تولید شده در ایران در دو مدل می باشد اول پلویی طلایی که بهترین نوع آن در ملکان و بناب آذربایجان شرقی تولید شده که شفاف ، بیدانه ، بیضی شکل و گوشتی می باشد نوع دوم طلایی قلمی با ظاهر کشیده و باریک ، گوشتی و بیدانه که از تولیدات ممتاز کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد قسمت اعظم انواع کشمش طلایی به خارج از کشور صادرات می شود زیرا در بازار داخل مصرف کمتری دارد.

در سال 99 با توجه به وضعیت به وجود آمده کرونا و افزایش نرخ ارز بیشتر باغداران سعی کردند محصولات خود را تبدیل به کشمش طلایی کنند چون بازار داخل زیاد فروش نداشت لذا هدف این بود که بیشتر به سمت عرضه آن به تاجران برای صادرات بروند تا خیال آنها از نظر فروش محصول تولیدی شان راحت شود. البته با این کار هم باعث رونق اقتصادی کشور شده و در این میان هم تولید کننده و هم صادرکننده سود نصیب شان می شود.

 کشمش طلایی ویژه صادرات

صادرات کشمش طلایی ویژه

صادرات کشمش ایران امسال با توجه به تحریم های سخت گیرانه به سختی انجام می شود به عنوان مثال ممکن است محصولی در گمرگ چند هفته منتظر انتقال به کشور مقصد باشد و یا اینکه بسیاری از محصولات نیز در بندرعباس ابتدا به دبی فرستاده و از آنجا به خاطر تحریم گواهی مبدا عوض و به مقصد ارسال می شود که این مسئله هم هزینه بر و هم زمان بر است. البته در بعضی مرزها چنین سخت گیری هایی وجود ندارد.

این مجموعه برای صادرات کشمش طلایی ویژه و با کیفیت کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش در ملکان و کاشمر در اختیار دارد که این محصولات را طبق اصول صادرات آماده و به کشورهای مختلف ارسال می گردد. اگر قصد سفارش دارید می توانید با آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید تا ایشان ضمن راهنمایی و مشاوره تمام کارهای شما را انجام دهد.

قابل ذکر است این مرکز علاوه بر عرضه کشمش طلایی محصولاتی دیگر نظیر کشمش تیزابی در دو نوع کهربایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و همچنین انواع مویز را برای می تواند برای مشتریان عزیز برای بازار داخل و صادرات تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما