تولید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه تاکستان

تولید کشمش تیزابی صادراتی در کارخانه فرآوری و بسته بندی این مجموعه در تاکستان قزوین انجام می شود برای سفارش انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تولید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه تاکستان

کشمش تیزابی صادراتی

 کشمش تیزابی صادراتی

کشمش محصولی از بازار خشکبار ایران که صادراتی بوده و مشکلات ، چالش های محصولات دیگر از قبیل خرما و پسته را برای صادرات ندارد بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال خرید کشمش با کیفیت ایران می باشند.

کشمش تیزابی در کنار کشمش گلدن و کشمش سبز و زرد قلمی به عنوان مهم ترین کشمش های صادراتی ایران شناخته می شوند این محصول به خاطر اینکه حجم تولید آن بسیار بالا بوده و همچنین ماندگاری حداکثر تا دو سال را دارد لذا به کشورهای عربی و بعضی کشورهای اورپایی مانند روسیه و اوکراین صادرات می شود.

 

کشمش تیزابی در دو رنگ طلایی که حاوی دود گوگرد بوده و خرمایی رنگ فاقد گوگرد و ارگانیک موجود می باشد معمولاً این محصول به صورت کشمش فله همراه با چوب ، دم و ضایعات به کارخانه برده شده و روند فرآوری شامل دم گیری ، بودجاری ، شستشو  و در انتها عملیات سورتینگ با لیزر یعنی جداسازی کشمش ها از لحاظ رنگ و اندازه انجام می شود و سپس در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد برای بازار داخل و همچنین کارتون های 5 لایه 10 کیلویی خالص لیبل دار و شرینگ شده برای صادرات بسته بندی می شوند.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای اورپایی مانند آلمان ، ایتالیا و اسپانیا و هلند روی آنالیز باقیمانده درصد سموم و گوگرد بسیار حساسیت دارند و معمولاً کشمش تیزابی بدون گوگرد که خرمایی نام دارد بیشتر به این کشورها صادرات می شود.

تولید کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه تاکستان

بازرگانان کشورهای مختلف به ویژه روسیه به خاطر کیفیت بالای کشمش تیزابی و همچنین قیمت مناسب آن معمولاً هر ساله قرار دادهای سنگین و بلند مدتی با کارخانجات تاکستان قزوین و ملایر همدان می بندند زیرا این مناطق بیشترین واحد تولیدی کشمش را در سراسر ایران دارد و از طرف دیگر بعضی کارخانه های این مناطق تمام استانداردهای مربوط به صادرات را دقیق می دانند و لذا مشکلی در ارسال محصول نخواهند داشت.

 

**** امروزه تولید کشمش تیزابی صادراتی در کارخانه نیز انجام می شود که در گرم خانه از دستگاه هایی مانند مایکروفر استفاده می شود که انگور را به این قسمت منتقل کرده و حدود یک هفته خشک می شود و در ادامه نیز عملیات فرآوری روی آن انجام می شود.

کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش تیزابی این مجموعه در تاکستان واقع شده است که این محصولات را با بهترین گرید ممکن و قیمت مناسب در بازار داخل و نیز صادرات عرضه می کند. برای مشاوره و اطلاع از لیست قیمت محصولات با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما