تامین کننده مویز بدون هسته و هسته دار

این مرکز به عنوان تامین کننده مویز بدون هسته و هسته دار در طیف رنگی سیاه ، قهوه ای و قرمز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می کند مشتریان می توانند برای سفارش انواع کشمش و مویز در حجم عمده و جزئی با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرند. پاکت بسته بندی خشکبار دارای قیمت پایینی برخوردار می باشند.

تامین کننده مویز بدون هسته و هسته دار

انواع کشمش مویز مجموعه

مویز بدون هسته

یکی از محصولات به دست آمده از انگور کشمش مویز و نخود قرمز در سنندج می باشد که خواص آن کامل تر و مقوی تر از خود کشمش می باشد و کشور ایران نیز در زمینه تولید انواع مویز به لحاظ تنوع بالای محصولات باغی بخصوص انگور بسیار سرآمد می باشد و مشتریان زیادی نیز در این عرصه وجود دارد.

در ایران بیشتر مویزهای تولید شده دارای هسته و دانه حال چه سفت ، سخت و یا نرم می باشند که در رنگهای سیاه ، قرمز و قهوه ای به روش آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید و عرضه می شود البته این محصولات به صورت کاملاً ارگانیک و طبیعی می باشند و در تولید آن از هیچ کود و سمی استفاده نشده و هیچ گونه مواد افزودنی به آن اضافه نشده و حتی فرآوری آن نیز با دست و کاملاً سنتی می باشد.

از مراکز مهم تولید انواع مویز در ایران می توان به مناطقی نظیر داراب و دشمن زیاری و بووانات استان فارس، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان ، سردشت استان کردستان و کاشمر استان خراسان رضوی اشاره کرد که به صورت تخصصی در تولید این محصولات فعالیت دارند.

از انواع مویز بدون هسته و هسته دار که در این مجموعه قابل تامین می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز انگور سیاه شیراز یا سمرقندی
  2. مویز شانی
  3. مویز سرخ بش
  4. مویز ریش بابا قهوه ای و رنگ روشن
  5. مویزهای وارداتی نظیر مویز ازبک و افغان
گفتنی است که حجم تولید مویز بدون هسته در ایران بسیار پایین است لذا برای تامین این محصول از کشورهای افغانستان و ازبکستان این محصولات بدون هسته و سیاه رنگ وارد کشور می شود تا نیاز مردم در این زمینه رفع گردد.

تامین کننده مویز

خرید مویز بدون هسته و هسته دار با قیمت مناسب

این مجموعه مفتخر است که در کنار عرضه انواع کشمش برای بازار داخل و صادرات در سبد محصولات خود تامین کننده مویز بدون هسته و هسته دار را نیز می باشد تا بتواند نیاز اکثر مشتریان را در این زمینه رفع کند.

کارگاه تولیدی این مجموعه در زمینه عرضه و تامین کننده مویز بدون هسته و هسته دار در شیراز قرار دارد که قابلیت تولید و فرآوری روزانه 4 تن انواع این محصولات را دارد مشتریان عزیز می توانند برای خرید انواع مویز با مدیر فروش مجموعه آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه کرده و در صورت رضایت و تایید کلیه کارهای مربوط به سفارش انجام خواهد شد و بار به هر نقطه ای که در ایران هستید ارسال می گردد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما