بهترین مرکز عرضه مویز شیراز

بهترین مرکز عرضه مویز شیراز و سایر انواع کشمش های ایرانی مجموعه لعل تاک می باشد که با بهترین کیفیت ممکن به صورت مستقیم در کارخانه انجام می شود مشتریان می توانند برای خرید حضوری و غیر حضوری با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

بهترین مرکز عرضه مویز شیراز

مرکز عرضه انواع مویز

 عرضه مویز شیراز

کشمش مویز از محصولات به دست آمده از انگور می باشد که به روش کاملاً طبیعی در آفتاب و بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن داده شود به صورت ارگانیک تولید می شود که فروش زیادی در بازار داخل و خارج از کشور دارد.

انواع مویز تولید شده در ایران به صورت هسته دار و بدون هسته بیشتر در نواحی از استان فارس مانند بووانات ، داراب و دشمن زیاری تولید شده که در انواع رنگ های سیاه ، سرخ ، قهوه ای برای تقویت ذهن و حافظه انسان مفید می باشد.

این مجموعه به عنوان یک مرکز حرفه ای یا مرجع بزرگ برای تامین انواع مویز و یا کشمش می باشد که مشتریان می توانند برای راهنمایی و مشاوره لازم برای خرید آگاهانه با مدیر فروش آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرند

**** انواع کشمش مویزی که در این مجموعه برای فروش داخلی و صادراتی عرضه می گردد عبارت است از :

  1. مویز سیاه شیراز
  2. مویز سرخ بش
  3. مویز ریش بابا آفتابی و تیزابی
  4. مویز آفتابی رطبی
  5. مویز شانی
  6. مویز وارداتی مانند مویز افغان و ازبک
  7. مویز فخری
  8. مویز عسکری
عرضه و فروش این محصولات از کارگاه فرآوری و بسته بندی این مجموعه در شیراز بوده که ارسال آن به هر نقطه ای که در ایران باشید با شرکت های باربری و حمل و نقل فرستاده  می شود بسته بندی آن در کارتون های با وزن 10 کیلو بوده و برای صادرات نیز روی بسته بندی لیبل درج شده و کارتون شیرینگ می شود تا مانع از ورود رطوبت شده و کارتون از هم نپاشد.

بهترین مرکز عرضه مویز

بهترین مرکز عرضه مویز شیراز

این مجموعه تمام سعی و تلاش خود را به صورت حرفه ای و تخصصی با تیم مجرب انجام داده تا خود را به عنوان بهترین مرکز عرضه مویز شیراز به مشتریان معرفی کند تا بتواند با قیمت رقابتی ارائه محصولاتی با کیفیت نیاز خریداران و مصرف کنندگان را در سراسر کشور تامین کند و حتی به خارج از کشور نیز صادرات داشته باشد.

 

**** قیمت انواع مویز عرضه شده در این مجموعه ( به کیلو ) در تاریخ امروز 99/10/14 به شرح زیر می باشد :

  1. مویز سیاه شیراز                             48000 تومان
  2. مویز سرخ بش                                28000 تومان
  3. مویز ریش بابا آفتابی و تیزابی             24000 تومان
  4. مویز آفتابی رطبی                            24000 تومان
  5. مویز شانی                                     60000 تومان
  6. مویز افغان                                      89000 تومان
  7. مویز ازبک                                       95000 تومان
  8. مویز فخری                                     28000 تومان
این مرکز علاوه بر محصولات فوق انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی تاکستان ، کشمش پلویی طلایی ملکان ، و کشمش پلویی آفتابی تاکستان ، کشمش سبز و طلایی قلمی کاشمر و همچنین کشمش سرکه ای را نیز مستقیم از درب کارخانه برای مشتریان داخلی و صادراتی تامین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما