کشمش آفتابی ارگانیک تولید کاشمر

کشمش آفتابی ارگانیک  که در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید می شود در این مجموعه امکان پذیر شده است مشتریانی که تمایل به خرید این محصولات طبیعی را دارند با واحد فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

کشمش آفتابی ارگانیک تولید کاشمر

بهترین کشمش های کاشمر

بهترین کشمش های کاشمر

در منطقه کاشمر ملقب به شربت خانه خراسان رضوی با داشتن 4هزار هکتار تاکستان های انگور و در کنار آن شهر خلیل آباد با 7هزار هکتار باغ انگوری کشمش های مرغوب و طبیعی تولید می شود که از همه کشمش های ایرانی تولید شده در مناطق دیگر ارگانیک تر بوده و در بازار داخلی مشتریان زیادی دارد.

بهترین کشمش هایی که در منطقه کاشمر تولید می شود عبارت است از :

کشمش آفتابی ارگانیک یکی از طبیعی ترین کشمش های تولیدی در بازار ایران می باشد که در مصارف خوراکی ، تولید سرکه ، الکل طبی و صنعتی ، شیره گیری استفاده می شود . طعم این کشمش فوق العاده شیرین است و به خاطر ارگانیک بودن و نداشتن دود گوگرد گلو را نمی سوزاند.

این کشمش بیشتر از انگور عسکری و پیکامی به دست آمده که در معرض آفتاب خشک شده و عاری از هر گونه آلودگی

می باشد اندازه این محصول از 1 تا 3 سانتی متر و ممکن است هسته دار یا  بدون هسته باشد.

فروش کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

فروش کشمش آفتابی ارگانیک کاشمر

کشمش ضایعاتی آفتابی معروف به «گله کاشمری» در بین انواع کشمش آفتابی این منطقه  بیشترین فروش را در بازار داخلی دارد که شرکت ها و کارخانه های تولیدی در تولید سرکه و الکل صنعتی و طبی به صورت ویژه از این نوع کشمش استفاده می کنند که علت آن در مشخصه های زیر این محصول می باشد:

  • سطح قند بالا
  • لاشه گوشتی و شیره دهی بالا
  • بدون بو
  • درصد خلوص بالا
  • تخمیر سریع

واحد تولیدی زیر نظر این مجموعه در کاشمر فروش کشمش آفتابی ارگانیک را با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی در سراسر ایران عرضه می دارد شما می توانید برای خرید این محصولات به صورت حضوری در کارخانه و یا غیرحضوری درهر جایی از ایران که هستید به صورت تلفنی و تماس با مدیر فروش کارخانه آقای نادری فر و اینترنتی با تکمیل نمودن فرم ثبت سفارش در این سایت مجموعه اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما