کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی ملکان

کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی این مجموعه با تولید بهترین محصول در ملکان استان آذربایجان شرقی قرار دارد که مشتریان می توانند سفارش انواع کشمش صادراتی را با این کارخانه با قیمت مناسب تجربه کنند.

کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی ملکان

کشمش پلویی طلایی ملکان

کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی ملکان

شاید برای خیلی از افراد منطقه ملکان زیاد شناخته شده نباشد ولی تاجرانی که در حوزه صادرات فعالیت دارند خوب می دانند که کشمش این منطقه نه تنها در ایران بلکه در دنیا بسیار با کیفیت بوده و به همین دلیل دنبال خرید آن می باشند.

یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران کشمش پلویی طلایی ملکان بوده که خصوصیاتی از قبیل ظاهری گرد ، بدون هسته ، پرگوشت و بسیار خوش رنگ و شفاف می باشد. که عمده فروش آن در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد.

 

**** کارخانه تولید و بسته بندی کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان شرقی واقع شده که کشمش پلویی طلایی را با کیفیت های مختلف برای صادرات آماده و در کارتون های 10 کیلویی خالص بسته بندی و شیرینگ می کنند توصیه ما به مشتریان صادراتی این است که برای صادرات کشمش به کشورهای پیشرفته و متمول عربی سعی شود از این محصول به جای کشمش ملایر استفاده گردد

از نکات مهم در صادرات کشمش که باید توجه شود این است که آیا کشور مقصد خریدار این نوع محصول لست یا نه که معمولاً کشمش پلویی طلایی ملکان به عنوان محبوب ترین و لوکس ترین محصول ایران شناخته شده و بسیاری از کشورها دنبال خرید آن می باشند. البته کشمش طلایی ملایر نیز وجود دارد که  کشورهای متمول عربی مانند قطر و امارات خواهان آن نمی باشد اما کشورهایی مانند عراق ، سوریه ، روسیه و اوکراین که دنبال کشمش ارزان قیمت می باشند خریدار آن می باشند.

کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی ملکان

کارخانه کشمش پلویی طلایی صادراتی مجموعه

مشتریان گرامی صادراتی برای اینکه محصولی مطمئن و قیمت مناسب را خریداری کنند این امکان برای آنها فراهم شده که می توانند برای سفارش به کارخانه کشمش پلویی طلایی این مجموعه واقع در ملکان به صورت حضوری تشریف بیاورند تا نیازشان را تامین کنند و یا اینکه با توجه به این شرایط به صورت غیر حضوری و با اطمینان این کار را مجموعه برای آنها تمام و کامل انجام خواهد داد.

 

**** قیمت کشمش پلویی طلایی صادراتی این مجموعه در تاریخ  99/09/19 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی ملکان کیلویی                      33500 تومان
  2. کشمش پلویی طلایی ملایر کیلویی                        31000 تومان

کارخانه کشمش پلویی طلایی این مجموعه تمام مجوزات لازم برای صادرات را داشته و شما می توانید با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته و اطلاعاتی در زمینه انواع محصولات ، قیمت آنها و موجودی انبار و نوع بسته بندی کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما