کارخانه کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه کشمش صادراتی این مجموعه در منطقه تاکستان قزوین قرار دارد که انواع کشمش پلویی را برای عرضه در بازار داخل و صادرات فرآوری و در کارتون های 9 و 10 کیلویی بسته بندی می کند.

کارخانه کشمش صادراتی تاکستان

کشمش صادراتی تاکستان

کشمش صادراتی تاکستان

از مناطق مهم تولید کننده کشمش می توان به تاکستان قزوین اشاره کرد که محصولاتی با بهترین کیفیت را برای بازار داخل و صادرات تولید و عرضه می کند این منطقه و در کنار آن ملایر همدان به عنوان یکی از مراکز مهم صادرات کشمش نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته می شود. 

**** کشمش تولیدی در تاکستان که برای صادرات استفاده می شود باید دو ویژگی مهم داشته باشد اول اینکه بدون هسته باشد و در ثانی در تولید آن مواد افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن به اندازه مجاز استفاده شده باشد و همچنین نوع بسته بندی آن باید لیبل دار دارای وزن خالص و شرینگ شده باشد.

البته لازم به ذکر است که در کشورهای اورپایی و فراتر از آن کانادا در آنالیز مربوط به محصول در درصد باقیمانده سموم و میزان گوگرد و تیزاب مصرفی در تولید کشمش بسیار حساس می باشند و معمولاً محصولات ارگانیک را مصرف می کنند.

**** انواع کشمش صادراتی تاکستان  که به کشورهای مختلف ارسال می شود عبارتند از :

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش تیزابی طلایی
  3. کشمش تیزابی خرمایی
کشمش پلویی آفتابی و تیزابی خرمایی محصولاتی فاقد دود گوگرد می باشند که تولید آن آسان و در معرض نور آفتاب می باشد این محصولات به اورپا که حساسیت زیادی به بحث آنالیز دارند فرستاده می شود. اما کشمش تیزابی طلایی دود گوگرد خورده و به همین خاطر رنگ آن طلایی و روشن شده و ماندگاری آن زیاد می شود.

کارخانه کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه کشمش صادراتی تاکستان

برای صادرات انواع کشمش در ایران نیاز است که این محصولات را از مناطقی من جمله تاکستان قزوین که کشمش با برند صادراتی دارد تهیه کنید و از طرف دیگر احتیاج به کارخانه ای دارید که مجهز به دستگاه های سورتینگ بروز و دارای گواهینامه استاندارد بهداشت و آنالیز محصولات باشد که بتواند کشمش مورد نیاز را با مطابق نظر شما تامین کند.

 

**** مشتریان صادراتی برای سفارش محصول بایستی در کارخانه حضور یابند و از خط تولید و تجهیزات کارخانه بازدید به عمل آورند و برای شرایط  قرارداد نیز با مدیر فروش گفتگو و مذاکره داشته باشند ممکن است که این مشتریان تقاضای سمپل کنند که این نیز امکان پذیر می باشد.

 مجموعه لعل تاک کارخانه کشمش صادراتی در منطفه تاکستان قزوین در اختیار دارد که امکان تامین انواع کشمش پلویی را برای مشتریان داخلی و صادراتی با قیمتی مناسب فراهم می کند برای اطلاع از قیمت محصولات با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر به صورت تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید

.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما