کارخانه تولید کشمش طلایی صادراتی درجه یک

کارخانه تولید کشمش طلایی صادراتی این مجموعه در منطقه تاکستان قزوین واقع شده است که انواع محصولات با کیفیت درجه یک را برای عرضه در بازار داخل و صادرات صادرات عرضه می کند.

کارخانه تولید کشمش طلایی صادراتی درجه یک

کشمش طلایی صادراتی در ایران

کشمش طلایی صادراتی

ایران یکی از کشورهای معتبر بعد از ترکیه و آمریکا در تولید انواع کشمش در دنیا شناخته می شود که بواسطه تولیدات با کیفیت اعلا و فوق العاده  بسیاری از تولید کنندگان کشمش در دنیا محصولات کشور ما را نیز خریداری می کنند.

اگر بخواهیم محصولات صادراتی ایران را بشناسیم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. کشمش طلایی
  2. کشمش تیزابی
  3. کشمش سبز

بحث این مقاله در مورد کشمش طلایی می باشد که این محصول در دو نوع کشمش طلایی پلویی با شکل بیضی که بیشتر در بناب و ملکان آذربایجان ، ملایر همدان و تاکستان قزوین تولید می شود نوع دیگر کشمش طلایی قلمی با ظاهری کشیده و دراز که تولید آن فقط در کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد.

کشمش طلایی به عنوان محصول برتر صادراتی ایران به شمار می رود که مشتریان زیادی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دارد.

علل کاهش صادرات محصولات ایران چیست؟

علل کاهش صادرات محصولات ایران چیست؟

با وجود ارائه محصولات با کیفیت در ایران ولی متاسفانه در حال حاضر وضعیت صادرات کشمش در کشور ما زیاد جالب نیست که این مسئله تاثیر زیادی در بازار هدف این محصول می گذارد.

چه عواملی باعث افت صادرات کشمش و کاهش آن در امسال گردیده است ؟

افزایش بی سابقه نرخ ارز ، تحریم ظالمانه دنیا علیه کشورما ، بسته بندی نادرست محصولات صادراتی ، استفاده غیر مجاز و زیاد از مواد افزودنی سموم و مواد شیمیایی و حمایت نکردن مسئولین از تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه می تواند بعضی از عوامل موثر در این مسئله باشد.

کارخانه تولید کشمش طلایی در تاکستان

کارخانه تولید کشمش طلایی در تاکستان

کارخانه تولید کشمش طلایی این مجموعه در تاکستان واقع شده است و الان که در اواخر شهویور 99 قرار داریم و این مجموعه در حال تولید انواع محصولات از جمله کشمش تیزابی ، طلایی می باشد که پیش بینی می شود از اوایل مهر ماه فصل خرید و فروش کشمش آغاز شود و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت محصولات مشخص نیست.

برای خرید کشمش طلایی صادراتی تاکستان کافی است با حضور در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه نسبت به بستن قرارداد اقدام نمایند یا اینکه به صورت غیرحضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و از قیمت محصولات و وضعیت موجودی انبار و شرایط معامله اطلاعات کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما