کارخانه بسته بندی کشمش انگوری ملکان

کارخانه بسته بندی کشمش انگوری ملکان این مجموعه محصولات با کیفیت را برای مشتریان بازار داخل و صادرات آماده و عرضه می کند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر یا همکاران با ما در بخش فروش ارتباط بگیرید.

کارخانه بسته بندی کشمش انگوری ملکان

کشمش انگوری ملکان

 کشمش انگوری ملکان

مناطق ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی قطب تولید بهترین کشمش ایران یعنی کشمش انگوری که نام های گلدن ، کشمش پلویی طلایی و کالیفرنیایی شناخته شده می باشد که عمده صادرات ان در طول سال حدود 900 کانتینر می باشد.

کشمش انگوری از انگور سفید بیدانه تولید شده که در پروسه فرآوری آن انگور با مایع تیزاب آغسته شده سپس در بار گاه به صورت عمود بر زمین آویزان می شود و در ادامه دود گوگرد به آن داده تا رنگ آن طلایی گردد.

بعضی مشتریان کشورهای عربی درخواست کشمش انگوری طلایی یک دست دارند که برای این منظور کشمش باید در کارخانه بعد از شستشو در گرمخانه خشک و دوباره دود گوگرد  به آن داده شود تا کامل طلایی و مطابق با درخواست مشتریان شود این محصول مجوز ورود به بعضی کشور های اروپایی را ندارد زیرا روی باقیمانده درصد سموم و گوگرد حساسیت زیادی دارند.

کشمش انگوری ملکان لوکس ترین و محبوب ترین کشمش بین مشتریان برای صادرات می باشد که یک سر و گردن بالاتر و مرغوب تر از نوع مشابه آن در ملایر می باشد البته قیمت آن نیز به همان نسبت گران تر می باشد.

مهارت باغداران منطقه ملکان و ظرفیت کارخانجات آن بسیار بالا بوده و تمام استانداردها و گواهی های مربوطه را دقیق رعایت کرده لذا صادرات کشمش انگوری آن بدون چالش و دردسر بوده و محصولات را به کشورهای مختلف ارسال می کنند.

نرخ امروز فروش کشمش انگوری ملکان ویژه صادرات مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه در اوایل اسفند ماه کیلویی 32000 تومان فی می خورد که در بسته بندی کارتونی مطابق با نظر مشتری و طرح ، لیبل شرکت بازرگانی ایشان می باشد.

کارخانه بسته بندی کشمش

کارخانه بسته بندی کشمش انگوری ملکان

این مجموعه دارای کارخانه بسته بندی کشمش در ملکان آذربایجان می باشد که انواع کشمش انگوری و تیزابی این منطقه  را در بسته بندی کاتونی 5لایه با وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده عرضه می کند.

کارخانه بسته بندی مجموعه ما دارای خط تولید مجهز به دستگاه سورتینگ کالر لیزر حساس به رنگ و اندازه می باشد و ظرفیت تولید روزانه 20تن را داراست که انواع محصولات با کیفیت را به کشورهای مختلف نظیر عراق ، اردن ، امارات ، ترکیه ، اوکراین ، روسیه ، هلند ، هند و کشورهای افریقایی صادرات می کند.

اینکه یک مرکزی بتواند بهترین محصول را عرضه کند نتیجه عملکرد حرفه ای و تخصصی گروهی می باشد که با هماهنگی ، تعهد و احساس مسئولیت امور را به بهترین نحو ممکن انجام دهد تا در این برنامه همه با هم و در کنار هم سود نصیب شان شود و بتوانند همکاری را به صورت مدام ادامه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما