پخش کشمش بیدانه آفتابی کارخانه

در این مجموعه پخش کشمش بیدانه آفتابی با بهترین کیفیت ممکن و به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود مشتریان گرامی توانند برای عرضه در بازار داخل با بخش فروش کارخانه جهت گرفتن قیمت روز و میزان موجودی ارتباط بگیرند.

پخش کشمش بیدانه آفتابی کارخانه

کشمش بیدانه آفتابی

 کشمش بیدانه آفتابی

کشمش در ایران به روش های مختلفی تولید می شود که یکی از آسان ترین و پرطرفدارترین آنها روش آفتاب خشک یا آفتابی می شود که کشمش در روی زمین در معرض نور آفتاب به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود.

کشمش های تولید شده در ایران به صورت کلی به دو صورت می باشند ممکن است بیدانه باشند که بیشتر مردم چه در داخل کشور یا خارج کشور مایل هستند کشمش را به صورت بیدانه مصرف کنند و یا اینکه دارای دانه و هسته می باشد که ممکن است دارای یک یا چند هسته به صورت ریز یا درشت باشد البته این موارد که گفته شد در مورد مویز هم صدق می کند.

کشمش بیدانه آفتابی هم به صورت فله همراه با دم و شاخه در کیسه و گونی قابل عرضه می باشد و هم به صورت فرآوری شده کارخانه که به آن کشمش پلویی گفته می شود این محصول در بسته بندی کارتونی 9 کیلویی که 500 گرم آن وزن کارتون می باشد پخش می گردد.

از مراکز مهم تولید کشمش آفتابی حال چه بیدانه و دانه دار می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان و بوانات استان فارس ، کاشمر خراسان اشاره کرد که کشمش منطقه تاکستان از نظر حجم میزان تولید ، کیفیت و مرغوبیت ، میزان قند بالا در ایران یک سر و گردن از مراکز دیگر تولیدی بالاتر بوده و قیمت آن نیز نسبت به سایر مناطق گران تر می باشد.

پخش کشمش بیدانه

پخش کشمش بیدانه مستقیم از کارخانه

در سبد فروش محصولات این مجموعه انواع کشمش بیدانه آفتابی ، پلویی طلایی ، تیزابی ، سبز و زرد قلمی و همچنین انواع مویز سیاه ، ریش بابا ، رطبی ، دشمن زیاری ، فخری به صورت عمده و جزئی مستقیم از کارخانه در بسته بندی کارتونی تمیز و پاک شده قابل عرضه و پخش در بازار داخل و صادرات می باشد.

قیمت پخش کشمش بیدانه آفتابی مستقیم از درب کارخانه در اواخر مهر ۱۴۰۰ به‌ صورت فرآوری‌ شده در کارتون ۹ کیلویی ۲۷۰ هزار تومان و اگر به صورت فله ای خواسته باشند کیلویی ۱۹ هزار تومان می باشد.

گفتنی است که در مرکز امکان خرید در حجم پایین که شاید خیلی از کارخانجات قبول نکنند وجود دارد به عنوان مثال برای کشمش هایی که به صورت بسته بندی کارتون شده است حداقل 50 کیلو و کشمش فله ای در کیسه 30 کیلویی حداقل 4 کیسه می باشد.

مشتریان گرامی می توانند برای سفارش هم به صورت حضوری درب کارخانه و هم به صورت اینترنتی یا غیرحضوری اقدام به خرید نمایند کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته و درباره شرایط سفارش اطلاعات لازم را کسب کرده و در ادامه در صورت تایید سفارش خود را ثبت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما