پخش مویز سرخ هسته دار اعلا

این مجموعه پخش مویز سرخ هسته دار با کیفت اعلا را که از تولیدات ممتاز استان فارس می باشد به صورت فله همراه با دم و چوب در کیسه ، گونی و بسته بندی شده در کارتون که کاملاً تمیز و پاک شده انجام می دهد برای اطلاع از انواع محصولات مجموعه و قیمت آنها با بخش فروش ارتباط بگیرید.

پخش مویز سرخ هسته دار اعلا

مویز سرخ هسته دار

 مویز سرخ هسته دار

یکی از انواع مویز عرضه شده در بازار که مشتریان زیادی دارد مویز سرخ یا قرمز می باشد که دارای هسته بوده و در توابعی از استان فارس نظیر دشمن زیاری ، داراب ، بووانات و شیراز تولید و در بازار داخل پخش می شود و بواسطه هسته ای دارد کمتر صادرات می شود.

مویز با داشتن بیشترین مواد مغزی و ویتامین ها، به تنهایی یک داروخانه پرملات است که تمامی نیازهای یک انسان را برای داشتن جسم و روحی سالم تامین می کند و مویز سرخ نیز به سلامتی چشم ، دهان و دندان ، هوش بالا، تنظیم فشارخون ، تقویت قوای جسمی و جنسی و حافظه کمک شایانی می کند.

مویز سرخ به روش طبیعی در معرض نور آفتاب یا به صورت سایه خشک تولید شده و هیچ ماده ای مانند تیزاب ، دود گوگرد و روغن به آن افزوده نمی شود در ضمن تمام کارهای مربوط به فرآوری آن به صورت دست و کاملاً سنتی می باشد.

در استان فارس مویز سرخ یا قرمز نظیر مویز بش ، مویز ریش بابا ، مویز رطبی و فخری در حجم بالا تولید می شود همچنین انواع کشمش پلویی محلی ارگانیک بدون هسته و هسته دار نیز به صورت دیم و کاملاً ارگانیک بدون هیچ کود و سم تولید و در بازار داخل عرضه و پخش می شود.

پخش مویز سرخ در بازار معمولاً ممکن است به صورت فله ای همراه با چوب ، دم و شاخه در کیسه و گونی باشد که خود مشتری بخواهد آن را با سلیقه خود پاک و بسته بندی نماید و یا اینکه به صورت کاملاً تمیز و پاک شده در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و عرضه شود.

پخش مویز سرخ

پخش مویز سرخ یا قرمز هسته دار

این مرکز برای آشنایی بیشتر مشتریان گرامی با محصولات مجموعه اقدام به طراحی و راه اندازی چندین سایت نموده تا مشتریان مستقیم به کارگاه تولیدی انواع مویز متصل شده سپس اطلاعات و راهنمایی لازم را از طریق همکاران ما در بخش فروش کسب نموده و در صورت رضایت می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت سفارش اقدام خود کنند.

برای خرید این محصول می توانید به وب سایت مجموعه لعل تاک مراجعه کرده و بعد از مقایسه تمام این محصولات از نظر کیفیت و قیمت، نمونه مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با بخش فروش ارتباط گرفته تا سفارش شما آماده و به درب منزل شما در کمترین زمان ممکن فرستاده شود.

در بحث قیمت گذاری این محصول عوامل زیادی نظیر نوع انگور و کیفیت محصول آن ، نوع بسته بندی ، شرکت و برند تولیدی روی نرخ مویز سرخ هسته دار تاثیر گذاشته و شما می توانید برای استعلام قیمت واقعی با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما