پخش مویز ازبک عمده به قیمت روز

مویز درشت ازبکستان توسط شرکت های بسیاری در ایران به صورت مستقیم وارد می شود. این مرکز به عنوان وارد کننده و نیز پخش مویز ازبک عمده فعالیت دارد جهت اطلاع از قیمت روز این محصولات  در بازار می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

مویز ازبکستان که با نام کشمش مویز ازبک در کشورمان شهرت یافته است یکی از انواع مویز های مرغوب وارداتی می باشد که از طریق این مرکز به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها و دلالان به بازار عرضه می شود.

پخش مویز ازبک عمده به قیمت روز

ویژگی های مویز ازبک

مویز ازبک عمده

مویز از جمله خشکبار های خوش طعم محسوب می شود. مویز دارای خواص زیادی است و سدیم کمی دارد و هم چنین چربی ندارد. این نوع کشمش سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B می باشد. مصرف مویز همراه غلات در صبحانه و یا در کیک و شیرینی سبب افزایش انرژی و پیشگیری از سستی و رخوت می شود. مویز حاوی پروتئین بوده و در عضله سازی و تقویت آن موثرمی باشد.

مویز دارای نوعی ماده شیمیایی به نام بور می باشد که سبب استحکام استخوان ها می شود. تحقیقات نشان داده که رژیم غذایی سرشار از بور از پوکی استخوان پیشگیری می کند. هم چنین به دلیل این که مویز حاوی کلسیم است در سلامت استخوان و رشد آن در دوران کودکی و نوجوانی موثر است.

 

مویز نوعی کشمش می باشد که از انگور شاهانی تولید و خشک می شود. همان طور که در بالا اشاره شد مویز ازبکستان یکی از محصولات وارداتی کشور می باشد. این نوع مویز از نظر اندازه درشت می باشد و گوشتی و خوشمزه است. از دیگر خصوصیات این نوع مویز این است که بدون هسته می باشد و به دلیل اینکه از انگور سیاه تولید می شود طعمی بین شیرین و ترش دارد و به طور کامل شیرین نمی باشد.

مویز اصل ازبکستان ظاهر براق و سطحی درخشان ندارد و به صورت یک لایه سفید رنگ روی آن پوشیده شده است. قبل از خرید مویز و سفارش آن حتما از ویژگی های مویز عرضه شده توسط مجموعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید و آن را با مویز مورد نظر خود مقایسه کنید.

پخش مویز ازبک

پخش مویز ازبک عمده به قیمت روز

امروزه با رو به رو شدن افراد جامعه با انواع بیماری های مختلف، به جای استفاده از تنقلات با ارزش غذایی پایین به مواد خوراکی مانند کشمش و مویز روی آورده اند. لذا شما می توانید از این مرکز به عنوان عرضه کننده و پخش مویز ازبک عمده به قیمت روز بهره جویید.

قیمت روز پخش مویز ازبک عمده این مرکز در اواخر بهمن ماه 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز ازبک سایز 15 کیلویی                       125000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 13 کیلویی                       110000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 11 کیلویی                       93000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 9 کیلویی                         78000 تومان

اگر قصد خرید مویز سیاه بیدانه را دارید می توانید با مدیر فروش مجموعه آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان در مرحله اول تصاویر و فیلم های مربوط را یا نمونه فیزیکی خدمت شما ارسال نماید و اگر شما تایید کردید آن موقع با دادن بیعانه سفارش شما ثبت و بار شما آماده و بسته بندی و به هر نقطه ای که در ایران هستید ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما