پخش بهترین مویز سیاه ایرانی

مشتریان گرامی پخش بهترین مویز سیاه ایرانی و نخود قرمز با کیفیت اعلا و قیمت فوق العاده در این مجموعه امکان پذیر می باشد شما می توانید این محصولات را مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف در این مرکز به صورت بسته بندی کارتون 10 کیلویی سفارش دهید.

پخش بهترین مویز سیاه ایرانی

مویز سیاه ایرانی

 مویز سیاه ایرانی

یکی از محصولات به دست آمده از حبه های درشت انگور مویز می باشد که در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، زرد و سرخ و دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود می باشد این محصول حال چه به صورت فراوری شده در کارتون یا به صورت فله در کیسه مشتریان خاص خود را دارد. بادام درختی تواضع امروزه در بازار فروش بالایی برخوردار می باشند.

مویز سیاه ایرانی در انواع مویز سیاه سمرقندی و مویز شانی یا شاهانه در مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، بووانات و شیراز و همچنین استان کردستان در حجم کم و به صورت کاملاً دیم تولید و عرضه می شود که فرآوری آنها به صورت سنتی و با دست صورت می گیرد.

**** این مویزها دارای رنگ سیاه ، هسته بسیار ریز ، ارزش غذایی بالا و طعم فوق العاده ای می باشند که پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده این محصول را سفارش داده و از مصرف این مویزها لذت کافی را ببرید و در ضمن از محصولات تولید داخل و کشاورزان عزیز نیز حمایت کنید.

برای شناخت و پخش ، فروش بیشتر این مویز در بحث صادرات این مجموعه سال گذشته این محصول را به کشورهای انگلیس ، هلند و مالزی ارسال کرده تا بتواند جایگاه مویزهای ایرانی را در بازارهای جهانی بالاتر ببرد.

اما در کنار مویز سیاه ایرانی انواعی دیگر از مویز سیاه رنگ ، درشت و بی دانه از کشورهای ازبکستان و افغانستان به ناچار به ایران وارد می شود که تحت عناوین مویز ازبک و افغان شناخته می شوند این محصولات با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت شان گران شده و بسیاری از مردم توان خرید را ندارند و از سبد غذایی آنها حذف شده است.

پخش بهترین مویز

پخش بهترین مویز سیاه ایرانی

به طور کلی اندازه این مویزهای سیاه از سایز 8 میل تا 2 سانت می باشد که هرچه سایز آنها بزرگ تر باشد بالطبع قیمت شان نیز گران تر می باشد البته مردم دوست دارند مویزی را مصرف کنند که درشت ، دارای رنگ سیاه و بدون هسته باشد که این بهترین مویز می باشد.

 

**** این مجموعه در کنار پخش بهترین مویز سیاه ایرانی انواع دیگر مویزها نظیر ریش بابا قهوه ای تیره و روشن ، رطبی ، عسکری و بش دشمن زیاری و همچنین انواع کشمش طلایی ، سبز و آفتابی را برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

برای سفارش انواع مویز و کشمش می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا ایشان فیلم و عکس محصولات و قیمت شان را برای شما ارسال کند که در صورت تایید و کسب رضایت آن موقع خودتان قضاوت کنید و تصمیم درست را در مورد خرید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما