مرکز فروش کشمش پلویی کارخانه تاکستان

فروش کشمش پلویی به صورت بسته بندی شده با کیفیت مرغوب و اعلا در این مرکز انجام می شود برای خرید انواع کشمش پلویی کارخانه واقع در تاکستان به صورت حضوری و غیرحضوری با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

مرکز فروش کشمش پلویی کارخانه تاکستان

انواع کشمش پلویی کارخانه

کشمش پلویی کارخانه

یکی از محصولات بازار خشکبار ایران که بارها اسم آن را شنیده اید کشمش پلویی می باشد که در دو نوع ریزدانه و درشت دانه ظاهری گرد و بیضی داشته و خریداران زیادی از کشورهای عربی دارد.

باغداران پس از چیدن انگورها از اواسط شهریورماه شروع به تولید این کشمش کرده و بعد از تولید برای فرآوری و بسته بندی به صورت فله ای همراه با چوب و دم به کارخانه برده می شود و کارهای دم کنی ، شستشو ، سورت کردن و در کارتون های 9 کیلویی برای عرضه در بازار داخل و 10 کیلویی برای صادرات بسته بندی کرده و ارسال می گردد.

 

**** در ادامه می خواهیم انواع کشمش پلویی تولید شده در ایران را نام ببریم :

  1. کشمش پلویی تیزابی یا سلطانا
  2. کشمش پلویی زرد یا گلدن
  3. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه

 

**** بهترین و مرغوب ترین نوع کشمش پلویی آفتابی و تیزابی در منطقه تاکستان ، شال و نرجه استان قزوین تولید می شود و در واقع کشمش تاکستان در مقایسه با نوع مشابه آن در ملایر همدان و ملکان ، بناب آذربایجان قیمتش بالاتر می باشد اما لوکس ترین کشمش پلویی نوع طلایی یا گلدن بوده که محصول صادراتی بوده و کشمش طلایی منطقه ملکان و بناب آذربایجان یک سر گردن بالاتر و باکیفیت تر از نوع تولید شده ملایر همدان می باشد.

انواع کشمش پلویی کارخانه در کنار کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر به عنوان محصولات صادراتی ایران در بازارهای جهانی جایگاه بالایی داشته و این کشمش ها علاوه بر صادرات به کشورهای عربی به کشورهایی مانند روسیه ، ترکیه ، آلمان و کانادا ، استرالیا و اوکراین ارسال می گردد.   

فروش کشمش پلویی

 مرکز فروش کشمش پلویی تاکستان

مجموعه لعل تاک مرکزی برای عرضه و فروش کشمش پلویی کارخانه واقع شده در تاکستان می باشد که با راه اندازی چندین سایت زمینه ای را برای خرید آگاهانه مشتریان محترم ایجاد کرده تا با اطمینان خاطر نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

**** نحوه سفارش انواع کشمش پلویی کارخانه از این مرکز به این صورت است که :

ابتدا با مدیر فروش مجموعه از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم سفارش محصول در سایت ارتباط گرفته و سپس از طریق بستر فضای مجازی فیلم و عکس نمونه های درخواستی برای شما ارسال می گردد در صورت کسب رضایت برای سفارش عمده ان شاء الله باید به کارخانه تشریف بیاورید تا قرارداد و شرایط  کار به صورت حضوری مذاکره شود و در صورت خرید کمتر از 500 کیلو به صورت غیر حضوری مقداری بیعانه دریافت سپس بار آماده و تحویل باربری داده می شود و سپس رسید باربری به عنوان سند برای شما ارسال و با تسویه هزینه محصول فرستاده می شود

.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما