مرکز فروش کشمش عمده و مویز ارزان قیمت

مرکز فروش کشمش عمده و مویز ارزان قیمت در انواع سیاه و قرمز به صورت بی دانه و دانه دار در این سایت ارائه می شود مشتریانی که قصد خرید دارند با مدیریت این مرکز از طریق تماس تلفنی یا واتساپ ارتباط برقرار کنند.

فروش کشمش عمده

کشمش و مویز قابل عرضه در این مرکز

از بهترین محصولات ایران که کیفیت بی نظیر و تنوع زیادی از آنها وجو دارد می توان به کشمش و مویز اشاره کرد کشمش و مویز هر دو از یک خانواده هستند حال سوال می شود که چه تفاوتی با همدیگر دارند؟  چگونه این دو محصول را از هم تشخیص دهیم ؟

 

 مویز در واقع همان کشمش می باشد با این تفاوت که مویز درشت تر ، گوشتی تر ، مقوی تر و خواصی کامل تر نسبت به کشمش داشته  و در رنگ های سیاه و مشکی ، قرمز و قهو ه ای موجود می باشد.

 

کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش و مویز زیر نظر این مرکز در تاکستان و کاشمر واقع شده که تلاش می کند محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتری عرضه نماید . مشتریان عزیز می توانند به روش های حضوری و غیر حضوری با این مرکز در ارتباط باشند.

 

روند کار به این گونه است که مشتریان با حضور در کارخانه و بازدید از خط تولید نسبت به این مرکز و کار آن مطمئن شده و بعد می توانند با اطمینان خاطر همکاری را ادامه دهند و یا اینکه به صورت غیر حضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه تماس گرفته و در مورد محصولات ، وضعیت موجودی ، قیمت و شرایط  کار گفتگو کرده و در صورت رضایت نسبت به شرایط همکاری   خواهید کرد.

 

بهترین محصولاتی که در این مرکز در حجم عمده عرضه می گردد شامل موارد زیر می باشد :

  • کشمش تیزابی یا سلطانی
  • کشمش پلویی آفتابی
  • کشمش انگوری طلایی
  • کشمش سبز و زرد قلمی
  • کشمش سرکه ای
  • ضایعات کشمش
  • انواع مویز وارداتی مانند مویز افغان و مویز ازبک
  • کشمش مویز ایرانی از جمله ریش بابا ، دشمن زیاری ، بش ، شانی ، فخری و عسکری

مرکز فروش کشمش

مرکز فروش کشمش عمده و مویز ارزان قیمت

مجموعه لعل تاک مرکز فروش کشمش عمده و مویز ارزان قیمت برای عرضه در بازار داخل و صادرات می باشد که معمولاً محصول را به صورت فله همراه با دم و شاخه از تولید کننده خریداری کرده و مستقیم در کارخانه کارهای فراوری و بسته بندی انجام شده و در سراسر ایران توزیع می شود.

 

بسته بندی محصولات با کیفیت این مرکز در کارتون هایی با اوزان 3 ، 5 ، 9 ، 10 کیلویی انجام می شود که با نظر مشتری امکان تغییر وزن و درج طرح و برند روی بسته بندی وجود دارد اما مویز ارزان قیمت به خاطر اینکه بصرفه باشد معمولاً به صورت فله و در کیسه و گونی در وزن 30 کیلویی عرضه می شود.

مویز ارزان قیمت

قیمت کشمش و مویز در فصل جدید 99

در زمان کنونی که در اواخر شهریور 1399 قرار داریم در بعضی مناطق مانند کاشمر و خلیل آباد به خاطر شرایط آب وهوایی کشمش سبز و طلایی تولید شده و خرید و فروش آن شروع شده است ولی مناطق دیگر مانند تاکستان ، ملایر و بناب هنوز انواع کشمش و مویز در حال تولید می باشد و از یک هفته بعد محصولات فصل جدید عرضه می شود.

 

قیمت کشمش و مویز در فصل جدید 1399 که از اوایل مهر شروع می شود متاسفانه با توجه به بازار آشفته این روزها هنوز مشخص نیست ولی پیش بینی می شود با افزایش قیمت ارز و کالاها نرخ کشمش و مویز نیز نوسان افزایشی داشته باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت انواع کشمش و مویز به صورت روزانه با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فرارتباط برقرار کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما