مرکز فروش کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

فروش کشمش تیزابی که از محصولات صادراتی کارخانه کشمش تاکستان می باشد در این مرکز امکان پذیر شده است. مشتریانی که قصد خریداری مستقیم از این مرکز تولیدی را دارند می توانند با حضور در کارخانه یا به صورت غیرحضوری و تماس با واحد فروش نسبت به سفارش خود اقدام کنند.

مرکز فروش کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

 کشمش تیزابی در ایران

 کشمش تیزابی در ایران

یکی از محصولات پرفروش و با تولید بالا در ایران کشمش تیزابی یا سلطانی می باشد که در بازار داخلی و امر صادرات مشتری زیادی را به سمت خود جذب کرده است این محصول در بیشتر مناطقی که کشمش دارند جزو محصولات تولیدی می باشد.

در تولید این محصول از مایع تیزاب با ترکیب آب ، کربنات پتاسیم و روغن سبزه  با درصد مشخص استفاده می شود به خاطر اینکه این مایع به عنوان ماده نگهدارنده محسوب شده و می توان این محصول را تا دو سال نگهداری کرد.

تولیدکنندگان مهم کشمش تیزابی در ایران مناطق زیر می باشند:

  • تاکستان قزوین
  • ملایر همدان
  • ملکان و بناب آذربایجان
  • قوچان خراسان

تولید کشمش تیزابی در کارخانه

تولید کشمش تیزابی در کارخانه

مراحل تولید کشمش تیزابی در کارخانه شامل موارد زیر می باشد :

  • غربال کردن
  • شستشو و تمیز کردن
  • عملیات گوگرد زنی
  • خشک ، درجه بندی
  • بسته بندی کردن

کشمش تیزابی تولید شده در کارخانه به دو نوع است :

  1. اگر در مراحل تولید به کشمش گوگرد بزنند کشمش تیزابی با رنگ روشن و طلایی به دست می آید.
  2. کشمش تیزابی که به آن گوگرد نمی زنند و به آن کشمش خرمایی گفته می شود. و کشورهای هلند و آلمان مشتری این محصول می باشند.

 

مرکز فروش کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

مرکز فروش کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

در مورد صادرات کشمش تیزابی می توان گفت که این محصول به واسطه مصرف بالای مردم همراه با غذا در طبخ برنج بیشتر به کشورهای عربی مانند قطر ، عراق ، امارات ، عمان در کیفیت ها و درجه بندی متنوع  صادر می شود . مجموعه لعل تاک به عنوان مرکز فروش کشمش تیزابی و دیگر محصولات صادراتی مانند کشمش طلایی گلدن و کشمش پلویی آفتابی می باشد واحد تولیدی این مجموعه در تاکستان قزوین واقع شده است.

محصولات عرضه شده در این مرکز به دو صورت بسته بندی می شوند :

  • کارتون های 10 کیلویی خالص برای صادرات در کارتون های سفید و کارتون های با طرح و برنددار
  • کارتون های 9 کیلویی با احتساب وزن کارتون( 500 گرم) برای عرضه در بازار داخلی

کافی است برای اطلاع از محصولات موجود و استعلام قیمت انواع کشمش با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید .

واحد فروش کاتولوگ انواع محصولات را برای شما  از طریق واتساپ ارسال کرده و اگر شما محصول مورد نظر را انتخاب کردید نمونه ای از محصول برای شما از طریق پست یا باربری یا تیپاکس ارسال خواهد شد اگر در مورد محصول رضایت داشتید می توانید به کارخانه تشریف بیاورید و با خاطری آسوده نسبت به خرید اقدام کنید  ولی اگر به مجموعه اعتماد کردید و خواستید غیر حضوری خرید کنید خوب طبق توافق یک سوم کل قرارداد واریز می شود و محصول شما به صورت فله خریداری و عملیات فرآوری و بسته بندی انجام می شود و بسته به زمان مشخص شده در قرارداد محصول تحویل داده می شود و مابقی مبلغ قرارداد هم موقع تحویل محصول درب کارخانه گرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما