مرکز فروش کشمش آجیلی کاشمر

فروش کشمش آجیلی کاشمر که از مهم ترین قطب های تولید کشمش سبز و زرد قلمی می باشد در کارخانه این مرکز امکان پذیر شده است مشتریان می توانند برای خرید این محصولات به صورت فله و بسته بندی شده با واحد فروش ارتباط بگیرند.

مرکز فروش کشمش آجیلی کاشمر

کاشمر قطب کشمش خراسان

منطقه کاشمر و در کنار آن خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی مهم ترین مرکز تولیدی کشمش در شرق کشور به حساب می آید که بالغ بر 11000هکتار در سطح این منطقه زیر کشت باغات انگوری رفته که به سبب این حجم وسعت و کیفیت بالای محصولات به شربت خانه خراسان رضوی معروف شده است.

 

محصولات این منطقه جایگاه بالایی در بازار داخل کشور و صادرات به کشورهای همسایه مانند افغانستان ، پاکستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کسب نموده به طوری که با شروع فصل کشمش از مهر ماه تجار و بازرگانان کشورهای همسایه شرقی که ذکر شد با حضور در کاشمر نسبت به خرید اقدام کرده و کارهای مربوط به خروج این محصولات از کشور را خودشان نیز انجام می دهد.

انواع کشمش کاشمر

انواع کشمش کاشمر

مهم ترین محصولات صادراتی کاشمر کشمش سبز یا آجیلی و زرد قلمی که بیشتر بدون هسته بوده و تولید آن در انحصار این منطقه می باشد و تولید آن دراتاق های مخصوصی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار برای خشک شدن سریع کشمش می باشد که کشمش بعد از تیزاب زنی در این اتاق روی سیم های مفتولی پهن شده تا در بازه زمانی 7 الی 14 روز خشک شود. البته برای تولید کشمش زرد بعد از مرحله تیزاب در خانه کشمشی تمام فضاها را بسته و دود گوگرد زده  تا محصول به دست آمده کامل رنگ طلایی بگیرد.

 

در کنار کشمش آجیلی کاشمر مویزی نیز از نوع عسکری و به صورت هسته دار و بدون هسته تولید می شود که بیشتر به روش آفتابی و در معرض نورخورشید تولید می شود البته در سال های اخیر تولیدکنندگان به سمت تولید مویزهای دیگری مانند ریش بابا و شانی هم رفته اند.

 

کشمش درجه 3 یا ضایعات کشمش منطقه کاشمر که بیشتر ازنوع آفتابی بوده نیز بازار داغی با شروع فصل کشمش دارد این محصولات با اصطلاح محلی «گله کاشمری» به علت بازدهی بالا در مصارفی مانند تولید سرکه ، الکل و شیره کاربرد بسیار دارد.

مرکز فروش کشمش آجیلی کاشمر

مرکز فروش کشمش آجیلی کاشمر

کارخانه تولیدی فروش کشمش آجیلی زیر نظر این مجموعه در کاشمر و تاکستان فعالیت دارند که انواع محصولات را با کیفیت اعلا و قیمت مناسب به سراسر ایران و بازار هدف کشورهای همسایه توزیع می کند. محصولات کارخانه کاشمر که در بالا ذکر شد اما در کارخانه کشمش تاکستان نیز انواع کشمش پلویی آفتابی ، تیزابی طلایی ، خرمایی و کشمش انگوری تولید ، بسته بندی و عرضه می شود.

 

برای خرید محصولات این مجموعه می توانید با حضور مستقیم در کارخانه و بازدید از خط تولید نسبت به سفارش خود اقدام نمایید ولی اگر خواستید به صورت غیر حضوری با کارخانه ارتباط بگیرید کافی است با مدیر فروش آن از طریق تماس تلفنی یا واتساپ تماس بگیرید یا اینکه فرم ثبت سفارش محصول در این سایت را کامل نموده و ارسال کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما