مرکز فروش مویز رطبی

این شرکت مرکز فروش مویز رطبی قهوه ای تیره و روشن از بهترین تولیدات ایران می باشد که این محصولات را از تولید به مصرف برای بازار داخل و صادرات فرآوری و بسته بندی می کند برای ثبت سفارش خود با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز فروش مویز رطبی

تولید مویز رطبی

مرکز مویز رطبی

یکی از محصولات تولید شده از انگور مویز رطبی می باشد که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک ، تیزابی و مکانیزه آن را تولید و در بازار داخل و صادرات بخصوص کشور افغانستان ، هند و عراق عرضه می شود.

مرکز تولید و فروش مویز رطبی که از خانواده انگور ریش بابا بوده استان فارس و مناطقی نظیر داراب ، بوانات و شیراز می باشد این مویز دارای هسته و اندازه آن از مویز ریش بابا کوچکتر است و در رنگ های قهوه ای تیره و روشن موجود می باشد.

در برهه ای از زمان مصرف مویز در ایران بسیار بالا بود ولی متاسفانه به خاطر تحریم ها قیمت این محصولات نیز در گذر زمان افزایش تصاعدی داشت که در حاضر قیمت آن تقریبا نسبت به سال های گذشته 4برابر شده است لذا بسیاری از مردم دیگر توان خرید آن را ندارند و به جرات می توان گفت که مصرف این محصولات در کشور به یک سوم کاهش یافته است.

انواع مویز رطبی در رنگ های متفاوت هم به صورت فرآوری شده در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی و هم به صورت فله همراه با دم و شاخه در کیسه و گونی عرضه می شود که این نظر شما است که کدام یک به کار شما می آید.

مویزهای تولید شده دراستان فارس را معمولاً به صورت دیمی تولید می کنند که به آن آب نمی دهند و کاملاً متناسب با میزان بارش هایی که در این استان انجام می شود این محصولات و انگور آنها تولید می گردد. از طرف دیگر مویز استان فارس عموماً بدون کود و سم تولید می شود و از ارزش خوراکی بالایی برخوردار است و علاوه بر فروش در بازار داخل  برای صادرات نیز استفاده می گردد.

 فروش مویز رطبی

مرکز فروش مویز رطبی

در این مرکز علاوه بر فروش مویز رطبی محصولات دیگری نظیر مویز فخری ، مویز عسکری ، مویز ریش بابا روشن و تیره ، مویز شانی یا شاهانی ، مویز سیاه سمرقندی ، مویز ازبک و افغان که وارداتی است در بسته بندی 10 کیلویی عرضه می شود.

 

حجم تولید مویز رطبی در استان فارس نسبتاً نسبت به سایر مویزها بسیار بالا است که علاوه بر فروش در بازار داخل برای صادرات نیز استفاده می شود در این مرکز امکان خرید آن وجود داشته و مشتری می تواند هم درب کارخانه و هم به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی سفارش آنها را انجام دهد.

مشتریانی که دنبال خرید مویز رطبی از این مرکز هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرند تا کارهای مربوط به خرید را ایشان انجام دهند در ضمن توجه داشته باشید که حداقل سفارش این محصول برای بازار داخل 50 کیلو می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما