مرکز فروش عمده مویز شیرازی

مرکز فروش عمده مویز شیرازی در این سایت که از بهترین تولیدات مناطق داراب ، بووانات و دشمن زیاری استان فارس می باشد امکان پذیر شده است  خریدارانی که تمایل به سفارش مستقیم از تولید به مصرف این محصولات را دارند می توانند با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

مرکز فروش عمده مویز شیرازی

مویز شیرازی در بازار

فروش عمده مویز شیرزای

مویز یک نوع کشمش است که از دانه های درشت انگور سیاه یا قرمز به دست می آیند و خواص آن کامل تر و مقوی تر از کشمش بوده که به روش طبیعی و آفتاب خشک تولید شده و هیچ گونه ماده افزودنی مانند روغن و گوگرد به آن زده نمی شود.

یکی از محصولات استان فارس کشمش مویز می باشد که به نام مویز شیرازی در بازار شناخته شده و در مناطقی مانند داراب ، بووانات، دشمن زیاری در انواع قرمز، سیاه رنگ و به صورت هسته دار در ظاهری  کشیده ، نقلی و بیضی تولید می شود.

 

**** انواع کشمش مویز تولید شده در استان فارس عبارت است از :

  1. مویز ریش بابا
  2. مویز بش
  3. مویز دشمن زیاری
  4. مویز فخری

 

**** این محصولات  به صورت فله همراه با دم و شاخه عرضه شده و به صورت سنتی با دست تمیز و بودجار شده و در کارتون های 10 کیلویی آماده فروش در بازار می شود و شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت مویز مورد نظر را انتخاب و سپس سفارش دهید.

برای اینکه بخواهید مویز شیرازی درجه یک خرید داشته باشید دقت کنید که نوع گوشتی ، درشت ، تیره تر و شیرین انتخاب کنید و همچنین بار تازه و امسالی باشد زیرا که این محصول ارگانیک است و هیچ گونه ماده ای مانند گوگرد و روغن به آن افزوده نشده و گذشت زمان و کهنه شدن باعث کپک زدن و فاسد شدن آن می شود.  

فروش عمده مویز

مرکز فروش عمده مویز شیرازی در این سایت

این مجموعه به صورت تخصصی روی انواع کشمش اعم از سبز، طلایی و کشمش پلویی ، تیزابی و سرکه ای فعالیت کرده و در کنار این محصولات فروش انواع مویز را نیز برای عرضه به مشتریان سراسر کشور انجام می دهد.

 

**** البته در کنار انواع مویز شیرازی این مجموعه عرضه مویزهای وارداتی از قبیل مویز افغان و ازبک را نیز در دستور کار قرار داده ولی امسال با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت این مویزها بسیار بالا رفته و توان مردم برای خرید این محصولات خیلی کم شده و به همین خاطر واردات این نوع مویزها براساس تقاضای مردم مثل سال های گذشته زیاد نیست.

این سایت مرکز فروش عمده مویز شیرازی با کیفیت مرغوب ، متنوع و قیمت مناسب مستقیم از تولید کننده می باشد که شما می توانید برای خرید حضوری و اینترنتی با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید یا فرم مشاوره و ثبت سفارش محصول دراین سایت را کامل کرده و ارسال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما