مرکز عرضه بهترین کشمش و مویز سیاه

این مجموعه مرکز عرضه بهترین کشمش و مویز سیاه با بهترین کیفیت و کاملاً پاک ، تمیز و بسته بندی شده می باشد که مشتریان برای عرضه در بازار داخلی و صادرات می توانند برای سفارش با بخش فروش این مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه بهترین کشمش و مویز سیاه

کشمش و مویز سیاه

کشمش و مویز سیاه

کشور ایران به خاطر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاصی که دارا می باشد از نظر تنوع محصولات باغی وعلی الخصوص انگور و کشمش رتبه اول را در دنیا دارد لذا جایگاه بالایی در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده است.

انواع کشمش و مویز در ایران به روش های مختلفی مانند آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید می شوند بسته به رنگ انگور و مواد افزودنی مجاز محصولاتی با رنگ های سیاه ، قهوه ای ، قرمز ، سبز و طلایی به دست می آید که هر کدام مشتریان خاصی در داخل و خارج از کشور دارد.

انواع کشمش و مویز سیاه رنگ به روش آفتاب خشک و طبیعی روی زمین در معرض نور خورشید تولید می شود که محصول حاصله کاملاً سالم و ارگانیک بوده و هیچ گونه کود و سمی به آن افزودن نشده است و فروش آن علاوه بر بازار داخل در بازار کشورهای اورپایی که محصولات ارگانیک مصرف می کنند بیشتر نمود پیدا می کند.

**** انواع کشمش و مویز سیاه قابل عرضه در این مجموعه عبارت است از :

  1. کشمش آفتاب خشک
  2. کشمش پلویی آفتابی
  3. مویز انگور سیاه
  4. مویز سیاه رنگ ریش بابا
  5. مویز سیاه انگور ترکمن یا شانی
  6. مویز ازبک
  7. مویز افغان
عرضه تمامی محصولات این مجموعه به صورت بسته بندی کارتونی 5 لایه در وزن های 5 ، 9 ، 10 کیلویی می باشد که برای صادرات نیز به صورت خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده می باشد ارسال کشمش پلویی آفتابی از واحد تولیدی زیر نظر این مجموعه از تاکستان قزوین خواهد بود و ارسال انواع مویز نیز از شهر شیراز استان فارس به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور صورت می گیرد.

بهترین کشمش و مویز

مرکز عرضه بهترین کشمش و مویز سیاه

مجموعه لعل تاک به عنوان یک مرکز عرضه بهترین کشمش و مویز سیاه برای مشتریان داخلی و صادرات می باشد و این امکان را برای مشتریانی که متقاضی محصولات ارگانیک هستند فراهم می کند تا بتوانند برای تامین نیازشان با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط و سفارش خود را ثبت کنند تا محصولات برای آنها ارسال گردد.

**** قیمت محصولات ارگانیک عرضه شده در این مجموعه ( به کیلو ) در اواخر دی ماه 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش آفتاب خشک                           25000 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی                           26000 تومان
  3. مویز انگور سیاه                                    48000 تومان
  4. مویز سیاه رنگ ریش بابا                         45000 تومان
  5. مویز قهوه ای رنگ ریش بابا                     24000 تومان
  6. مویز رطبی                                           24000 تومان
  7. مویز سرخ بش                                      28000 تومان
  8. مویز ازبک سایز 11                                 96000 تومان
  9. مویز افغان                                            89000 تومان

قابل ذکر است که این مجموعه یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه مرکزی است که چندین واحد تولیدی در تاکستان ، ملکان ، کاشمر و شیراز را تحت پوشش دارد تا بتواند انواع کشمش و مویز تولید شده در ایران را در بازار داخل و صادرات عرضه کند و نیاز اکثر مشتریان را تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما