مرکز خرید کشمش سرکه ای ارزان قیمت

خرید کشمش سرکه ای ارزان قیمت را می توانید در این مرکز مستقیم انجام دهید این محصولات که از بهترین کشمش های منطقه کاشمر می باشد با قیمتی پایین تر از بازار عرضه می گردد.

مرکز خرید کشمش سرکه ای ارزان قیمت

کشمش سرکه ای ارزان قیمت

کشمش سرکه ای ارزان قیمت

وقتی کشمش تولید می شود به صورت فله در کیسه همراه با دم ، چوب و شاخه به کارخانه انتقال داده می شود تا عملیات فراوری روی آن صورت گیرد معمولاً محصولات سورت شده توسط انواع دستگاه سورتینگ از لحاظ جنس ، درجه ، رنگ و سایز از همدیگر جدا می شوند یکی از کشمش هایی که توسط دستگاه از بار اصلی کنار زده می شود کشمش سرکه ای یا کشمش درجه 3 می باشد. که ممکن است جنس آن از نوع آفتابی ، تیزابی یا مخلوطی از هر دو باشد .

 

کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش معمولاً در مصارفی مانند تولید الکل طبی و صنعتی و دارو ، تهیه سرکه ، شیره کشمش ، خوراک دام و طیور بسیار استفاده می شود و این اهمیت و ارزش بالای کشمش را می رساند که از بار درجه یک تا ضایعاتش چقدر کاربرد و نقش مهمی در زندگی بشر دارد.

 

این محصولات ارزان قیمت می تواند کشمش پشت لیزر، کشمش حلوایی ( ترکیبی از دم و مقداری از حبه کشمش ) پوچ و ضعیف و قوره باشد به جهت بازدهی بیشتر عموماً کشمش آفتابی عسکری را که بدون هسته ، پرگوشت ، خوش طعم و بدون بو می باشد را برای مصارف ذکر شده بالا استفاده می کنند.

 

عرضه این محصولات پرمصرف علاوه بر اینکه در بازار داخل کشور رونق دارد به کشورهای همسایه مانند گرجستان ، ارمنستان و آذربایجان نیز صادرات می شود که معمولاً ارسال آن در بسته بندی های کارتونی یا کیسه های 30 کیلویی صورت می گیرد.

خرید کشمش سرکه ای

خرید کشمش سرکه ای مستقیم از کارخانه

برای خرید کشمش سرکه ای شما نیاز دارید که با یک کارخانه فراوری کشمش در ارتباط باشید تا بتوانید محصولات ضعیف و وازد را بدون واسطه با قیمتی ارزان خریداری کنید و اکنون که در ابتدای فصل کشمش یعنی شهریور ماه هستیم هنوز شاید حجم تولید این محصول انبوه نباشد و به مرور از اول مهر که کار کارخانه ها و گارگاه های کشمش رونق می گیرد این کشمش نیز فراوان شده و بالطبع قیمتش نیز ارزان تر می شود.

 

مجموعه لعل تاک مرکزی است که شما می توانید انواع محصولات از جمله کشمش سرکه ای را با اطمینان از آن خرید کنید کافی است با مدیر فروش آقای رضا نادری فر از طریق تلفن یا پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید یا اینکه فرم سفارس محصول در این سایت را تکمیل و ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما