مرکز تولید کشمش طلایی ملکان

این مجموعه مرکز تولید کشمش طلایی ملکان که به نام های کشمش انگوری ، گلدن و کالیفرنیایی شناخته می شود می باشد که این محصولات را مستقیم از کارخانه فراوری و بسته بندی خود آماده و در بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف عرضه می کند.

مرکز تولید کشمش طلایی ملکان

کشمش طلایی ملکان

 کشمش طلایی ملکان

کشمش ماده خوراکی جزء گروه خشکبار که از دانه انگور خشک شده به دست می آید که به عنوان میان وعده دلچسب ، مقوی و همچنین در تنقلات و آجیل ، در تهیه غذا ، کیک ، شیرینی و کلوچه کاربرد دارد.

کشمش طلایی محبوب ترین و مشتری پسندترین کشمش صادراتی ایران می باشد که نوع پلویی آن در مناطقی مانند ملکان و بناب استان آذربایجان و ملایر همدان و همچنین نوع قلمی نیز در کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی در حجم بالا تولید می شود.

بیشتر صادرات کشمش طلایی از نوع پلویی و منطقه ملکان می باشد که از لحاظ کیفیت حرف اول را در ایران می زند که عوامل و شاخصه های زیر تایید کننده این مطلب می باشد :

  1. بدون هسته ، خوش رنگ ، خوش طعم ، شفافیت و داشتن لاشه کوشتی
  2. کیفیت متنوع و درجه بندی شده متنوع از درجه ممتاز تا درجه 3
  3. نداشتن غوره و شکرک نزدن کشمش طلایی ملکان
  4. رعایت میزان درصد گوگرد زنی باغداران ملکانی
  5. اعتبار بالای این محصول در بازارهای جهانی
نکته قابل توجه در مورد صادرات کشمش طلایی که بایستی یادآوری کنیم این است که ظرفیت تولید این محصول در توابع استان آذربایجان بسیار زیاد بوده که در تمام طول سال امکان تامین آن وجود دارد و در ضمن مهارت و تجربه تولیدکنندگان این منطقه و ظرفیت فرآوری آن در کاخانجات با حساسیت و دقت بالایی امکان پذیر بوده پس لذا صادرات آن بدون دردسر و استرس می باشد.

 تولید کشمش طلایی

 

مرکز تولید کشمش طلایی ملکان

این مجموعه به عنوان مرکز تولید کشمش طلایی ملکان و سایر کشمش های صادراتی مانند کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و همچنین انواع مویز ایرانی و وارداتی می باشد تا بتواند تامین کننده نیاز مشتریان صادراتی در مورد انواع کشمش ایرانی باشد و بهترین محصولات را در بازارهای جهانی عرضه کند.

 

**** واحد تولیدی و فرآوری کشمش این مجموعه در منطقه ملکان آذربایجان می باشد که با ظرفیت تولید روزانه 20 تن انواع کشمش طلایی و تیزابی با بهترین کیفیت و بسته بندی شکیل کارتون های 8 لایه با وزن 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده برای مشتریان عرضه می کند.

اگر تمایل به سفارش کشمش طلایی ملکان از این مجموعه را دارید می‌توانید به سایت معتبر این مرکز مراجعه کرده و لیست محصولات ارائه شده را مشاهده کنید و یا اینکه با مدیر فروش کارخانه کشمش از طریق تماس تلفنی یا از طریق پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ایشان ضمن راهنمایی و مشاوره محصولات مجموعه را معرفی و لیست قیمت را خدمت شما اعلام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما