مرکز توزیع کشمش صادراتی کاشمر درجه یک

مرکز توزیع کشمش صادراتی کاشمر با کیفیت اعلا و درجه یک در این سایت انجام می شود این مجموعه تولیدی انواع کشمش سبز و طلایی را با قیمتی مناسب در کارخانه کشمش ارائه می کند.

مرکز توزیع کشمش صادراتی کاشمر درجه یک

انواع کشمش کاشمر

یکی از محصولات مهمی که بسیاری از مردم همراه با تنقلات و نخودچی مورد استفاده قرار می دهند کشمش کاشمر می باشد که حاوی املاحی مانند آهن ، پتاسیم و کلسیم و ویتامین های خانواده B  ، E می باشد که در درمان کم خونی و ناراحتی معده و همچنین پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت ذهن و حافظه نقش مهمی ایفا می کند.

 

منطفه کاشمر و خلیل آباد نهفته در دل کویر با وسعت 11000هکتار باغات انگوری محصولات گهرباری را برای مردم در سراسر ایران تولید می کند که جایگاه و نام این منطقه را نه تنها در ایران که در دنیا به سبب این محصولات بالا برده است تا آنجایی که به آن لقب شربت خانه خراسان رضوی داده اند.

 

 کشمش کاشمر مشخصه هایی مانند زودرسی ، گوشتی ، بدون هسته یا دارای دانه های ریز ، سطح قند بالا ، عدم آلودگی خاکی و شیمیایی را دارا می باشد .

 

مهم ترین انواع کشمش تولیدی در کاشمر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کشمش سبز یا آجیلی
  • کشمش زرد یا طلایی
  • کشمش مویز هسته دار
  • کشمش آفتابی عسکری

کشمش صادراتی کاشمر

عرضه کشمش صادراتی کاشمر

محصولات مهم کاشمر در بالا ذکر شد که برای صادرات معمولاً از محصولاتی استفاده می شود که اولاً بدون هسته باشند و ثانیاً در تولید آن از مواد افزودنی مانند تیزاب و دود گوگرد استفاده شده باشد که بیشتر در این منطقه کشمش سبز و طلایی را به عنوان محصولات صادراتی در نظر گرفته می شود.

 

کشمش صادراتی تولید شده در ایران شامل انواع کشمش طلایی ، تیزابی و سبز بوده که کیفیت آن در بین محصولات مشابه در سایر کشورها بی نظیر و یک سر گردن بالاتر می باشد.

 

تولید کشمش طلایی و سبز قلمی فقط در انحصار این منطقه می باشد و تجار و بازرگانان بخصوص از کشورهایی مانند پاکستان و افغانستان با حضور در این شهر موقع فصل کشمش خود نسبت به خرید این محصولات با ارزش اقدام می کنند چرا که این استفاده از کشمش طلایی در نان سنتی در این کشورها مصرف بالایی در بین مردم دارد.

 توزیع کشمش صادراتی

مرکز توزیع کشمش صادراتی مستقیم از کارخانه

برای خرید کشمش صادراتی شما نیاز به یک کارخانه تولید و بسته بندی معتبر و با اعتبار دارید که بتواند متعهد و به موقع و مطابق با قرارداد بسته شده بار را تحویل دهد . برای امر صادرات شما قطعاً باید مواردی مانند نوع حمل و نقل ، بیمه ، عوارض و گمرکات و قرارداد مالی را مد نظر داشته باشید.

 

مجموعه لعل تاک مرکز توزیع کشمش صادراتی می باشد که کارخانه تولیدی زیر نظر آن در کاشمر و تاکستان واقع شده است و می تواند انواع کشمش صادراتی کاشمر و تاکستان را برای بازرگانان تامین کند. برای ثبت سفارش محصول و مشاوره با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما