مرکز توزیع کشمش سبز ممتاز در بازار

توزیع کشمش سبز با کیفیت اعلا که از بهترین تولیدات منطقه کاشمر می باشد در این مرکز امکان پذیر شده است مشتریانی که قصد خرید کشمش سبز ممتاز با قیمتی ارزان تر از بازار را دارند می توانند فرم سفارش محصول در این سایت را تکمیل و ارسال نمایند.

مرکز توزیع کشمش سبز ممتاز در بازار

کشمش سبز ممتاز موجود در بازار

کشمش سبز ممتاز موجود در بازار

یکی از محصولات پرمصرف بین مردم که به عنوان نخودچی و در تنقلات استفاده می گردد کشمش سبز می باشد .

که در توابعی از استان خراسان رضوی مانند کاشمر، خلیل آباد و بردسکن تولید می شود . این محصول منحصر به فرد دارای املاح معدنی مانند آهن ، کلسیم ،پتاسیم و ویتامین های خانواده B ، E و آنتی اکسیدان های ضد تخریب سلولی بوده که برای رفع کم خونی ، تقویت حافظه ، درمان ناراحتی معده ، پیشگیری از پوکی استخوان و کاهش فشار خون مفید می باشد.

با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه کاشمر کشمش سبز نسبت به بقیه انواع کشمش در مناطق دیگر زودتر تولید شده و روانه بازار می شود باغدار این محصول را در اواخر مرداد از باغ جمع آوری کرده و سپس به مایع تیزاب آغشته و به اتاقی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار انتقال داده و در بارگاه روی سیم های مفتولی انگورها چیده می شود 7 الی 14 روز زمان نیازاست تا انگورها خشک و تبدیل به کشمش شود.

انواع کشمش سبز موجود در بازار 3 نوع می باشد :

1- کشمش سبز کاملاً ارگانیک که تولید آن محدود بوده و ماندگاری زیادی ندارد.

2- کشمش سبز آجیلی که در تولید آن علاوه بر مایع تیزاب مقداری دود گوگرد در حدود 2 ساعت به آن زده می شود.

3- کشمش طلایی که همان کشمش سبز قلمی می باشد  با این تفاوت که در زمان تولید آن قدر دود گوگرد به آن زده می شود( حدود 12 ساعت ) که رنگ آن کاملاً زرد و طلایی می گردد.

مرکز توزیع کشمش سبز ممتاز در بازار

مرکز توزیع کشمش سبز ممتاز در بازار

متاسفانه با افزایش نرخ ارز در سه ماهه اخیر ثبات در بازار از بین رفته و بازار دائم دچار نوسان شده است و این مسئله بر روی کشمش که محصول صادراتی است نیز تاثیر منفی گذاشته است.و در حال حاضر که در نیمه شهریور هستیم هنوز قیمت بار جدید مشخص نیست ولی با توجه به افزایش نرخ کارگر و انواع کودهای قابل استفاده طبیعتاً نوسان افزایشی قیمت برای آن پیش بینی می شود.

بسته بندی کشمش سبز ممتاز در کارتون های 3 ، 5 کیلو برای بازار داخل و کارتون های 10 کیلویی خالص برای صادرات می باشد که با طرح و لیبل مورد تایید مشتری عرضه و بار توسط شرکتهای حمل و نقل و باربری ها با وانت ، نیسان ، کامیون و اتوبوس و در حجم کم با پست یا تیپاکس به سراسر ایران ارسال می گردد.

مجموعه لعل تاک مرکز توزیع کشمش سبز ممتاز و دیگر محصولات منطقه کاشمر می باشد که مستقیم از کارخانه این محصولات برای عرضه در بازار داخل و صادرات با قیمتی مناسب و با رعایت کلیه استانداردهای لازم ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما