مرکز تامین کشمش صادراتی طلایی

این مجموعه مرکز تامین کشمش صادراتی طلایی در بسته بندی شکیل و مستقیم از کارخانه کشمش با نازل ترین قیمت می باشد برای اسعتلام قیمت و آگاهی از میزان موجودی انواع کشمش می توانید با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مرکز تامین کشمش صادراتی طلایی

صادرات کشمش طلایی

صادرات کشمش طلایی

کشور ایران در زمینه تولید و صادرات انواع کشمش مستعد و سرآمد بوده که با ساختار درست و پشتیبانی حاصل از تخصص و مهارت باغداران ، تجار و وجود کارخانجات فرآوری این محصولات به دورترین کشورها ارسال می گردد.

امروزه به دلیل رقابت تنگاتنگ در بازارهای جهانی بحث کیفیت و قیمت محصولات در درجه اول بیش از هر چیز دیگری مورد توجه تجار و شرکت های بازرگانی قرار گرفته است لذا کشمش ایرانی به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد از گذشته تا به امروز مورد توجه کشورهای مختلفی به عنوان مصرف کننده قرار گرفته است که بتوانند در آن سرمایه گذاری لازم را داشته باشند.

خوشبختانه پیشرفت ایران در زمینه تولید و فراوری کشمش روز به روز در حال افزایش است تا جایی که تاجران کشورهایی مانند ترکیه که خود از بهترین مراکز تولیدکننده کشمش در دنیا به شمار می رود تصمیم به تامین کشمش طلایی از ایران برای مشتریان خود در کشورهای مختلف نموده است.

گفتنی است که شناخت بازارهای هدف صادرات کشمش طلایی به قصد همکاری حداکثری تا چند سال ممکن است زمان ببرد که در این مسیر عده ای از تولید کنندگان کشمش با بازار یابی هدفمند سنگ تمام می گذارند که بتوانند درصد بالایی از سهم بازار را از آن خود کنند.

همه ساله محموله هایی در حد نمونه اولیه و سپس با تناژ متغیر و قراردادهای متفاوت با روش های حمل مختلف عازم بازار هدف در کشورهای مختلف می شوند. البته در بعضی از ماه ها سفارشات با تعدد زیادی روبرو است برای مثال ماه رمضان در کارخانجات تولیدی کشمش روزهای پرکاری را سپری می کنند.

تامین کشمش صادراتی

مرکز تامین کشمش صادراتی طلایی

قیمت کشمش ملکان با توجه به میزان موجودی بار و نوسانات بازار ارز امکان تغییر قیمت های آن وجود دارد در حال حاضر که در فصل تابستان هستیم و آخر فصل کشمش است موجودی انبار کشمش طلایی کاهش یافته و همین قیمت بار فله را افزایش می دهد.

 

این مجموعه زمینه سازی لازم برای اتصال به بازارهای هدف صادرات کشمش را با تخصص و بازاریابی قوی انجام داده و خود را به عنوان مرکز تامین کشمش صادراتی طلایی مطرح کرده تا نیاز اکثر مشتریان را برطرف کند.

در مورد بسته بندی کارتون ها که بسیاری از مشتریان صادراتی از مدیر فروش مجموعه می پرسند باید پاسخ داد که هیچ گونه شماره تلفن و آدرسی از کارخانه روی کارتون ها درج نمی شود که این می تواند برآی صادرات ایده آل باشد و به نظر مشتری هر طرح و برندی که مورد تایید ایشان است می توان روی کارتون طراحی کرد البته تمام این فرایند از چاپ کلیشه و طراحی کارتون هزینه اش با مجموعه ما است فقط چند روزی طول می کشد که باید برنامه ریزی شود و از قبل اطلاع داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما