قیمت کشمش طلایی انگوری درجه 1 بناب

قیمت کشمش طلایی انگوری به ویژه نوع درجه 1 آن که از دیرباز در مناطق بناب و ملکان تولید می شود ، از این مجموعه قابلیت استعلام داشته و شما می توانید سفارش خود را مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه تامین کنید.

قیمت کشمش طلایی انگوری درجه 1 بناب

 

کشمش طلایی انگوری بناب

کشمش طلایی انگوری

ایران کشوری است که از نظر تنوع کشمش تولیدی بی نظیر و در رتبه اول دنیا قرار دارد.

 

**** در کشور ما هر منطقه ای را با انگور و کشمش خاص و نخود پالیز آن می شناسند مثلا کاشمر به عنوان برند کشمش سبز قلمی شناخته می شود یا ملایر را به عنوان شهرجهانی انگور و کشمش تیزابی می شناسند. و از زمان گذشته تا کنون مناطق بناب و ملکان را تولید کننده های اصلی کشمش طلایی یا گلدن انگوری و به عنوان کشمش برتر ایران می شناختند.

 

**** یکی از مشخصه های  خوب کشمش طلایی بناب قابلیت درجه بندی از نوع سوپر تا درجه 3 است که ملاک درجه بندی این است که کشمش از نظر اندازه و رنگ یک دست باشد ، هرچه اندازه های کشمش یکسان ، یکنواخت و رنگ آن زرد و طلایی یک دست باشد درجه و کیفیت آن بالاتر است.

نوعی دیگر از کشمش طلایی و نخود بو داده با ظاهری کشیده و قلمی نیز در ایران می باشد که این کشمش فقط در کاشمر استان خراسان رضوی تولید می شود و بیشتر به کشورهایی مثل پاکستان و کشورهای عربی صادرات می شود .

 

قیمت کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی انگوری درجه 1 بناب

کشمش طلایی بناب چون از طرفی مراحل تولید آن طولانی تر و پرهزینه تر است و از طرف دیگر نیز کشمش صادراتی محسوب می شود بالطبع قیمت آن نسبت به بقیه کشمش ها گران تر است ، ملاک قیمت گذاری این کشمش براساس نوع درجه و میزان کیفیت ، مرغوبیت و ممتاز بودن آن مشخص می شود.

 

**** البته دلایل اینکه کشمش طلایی درجه 1 بناب قیمت آن از سایر کشمش های طلایی درجه 1 مناطق دیگر مانند ملایر و تاکستان بالاتر است. می تواند موارد زیر باشد :

  1. شفافیت ، رنگ طلایی یک دست آن
  2. شکرک نزدن کشمش طلایی بناب و ملکان
  3. رعایت میزان گوگردزنی به این کشمش در مراحل تولید
  4. لاشه گوشتی و بدون هسته بودن
با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمت کشمش طلایی بناب نیز متحمل تغییر و رو به افزایش می باشد شما می توانید برای کسب قیمت این محصول برای امر صادرات ، قیمت تحویل درب کارخانه ، لب مرز یا بندر این محصول با مدیر فروش کارخانه کشمش ملکان  و بناب در این سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما