قیمت کشمش سلطانی عمده امروز

مشتریان گرامی قیمت کشمش سلطانی عمده امروز از طریق این مجموعه قابلیت استعلام دارد تاجران و شرکت های بازرگانی داخلی و صادراتی می توانند به صورت حضوری و اینترنتی با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

قیمت کشمش سلطانی عمده امروز

کشمش سلطانی ایران

کشمش سلطانی عمده

ایران کشوری سرآمد در زمینه تولید ، فرآوری و صادرات انواع کشمش در دنیا به شمار می رود که محصولات آن براساس انواع کشمش طلایی ، تیزابی ، آفتابی و کشمش مویز دسته بندی شده و در مراکز مهمی در سراسر ایران عرضه می شود.

یکی از مهم ترین و فراوان ترین کشمش تولیدشده درایران که به صورت عمده در بازار داخل و صادرات عرضه می شود کشمش سلطانی می باشد که به نام تیزابی شناخته شده است برترین تولید کنندگان این محصول به نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و نیز قوچان استان خراسان می باشد.

در تولید کشمش سلطانی از مایع تیزاب برای خشک کردن استفاده می شود و در ادامه ممکن است به کشمش دود گوگرد بزنند که کشمش حاصله قهوه ای روشن می باشد و در حال دیگر نیز اگر دود گوگرد به کشمش نزنند این کشمش قهوه ای تیره داشته و به نام کشمش خرمایی می باشد

اگر دنبال کشمش سلطانی مرغوب و باکیفیت هستید از طرف این مجموعه به شما پیشنهاد می شود که در سفارش خود کشمش تاکستان را خریداری کنید زیرا انگور آن مرغوب و شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم حاکم برآن زمینه برداشت کشمش باکیفیت را به وجود می آورد. اما اگر تمایل به خرید کشمش سطانی با کیفیت معمولی و قیمت ارزانتر هستید کشمش ملایر ، ملکان و قوچان پیشنهاد می شود.

قیمت کشمش سلطانی

قیمت کشمش سلطانی عمده امروز

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی فعالیت دارد که کشمش سلطانی یکی از همین محصولات می باشد این محصول را در کارتون های 9 کیلویی با 8.5 کیلو خالص کشمش برای بازار داخل و در کارتون های 5 و 10 کیلویی خالص دارای لیبل و شیرینگ شده برای صادرات بسته بندی و آماده عرضه می شود.

در قیمت کشمش سلطانی عوامل زیادی دخیل می باشد که می توان به قیمت روز انگور ، منطقه محل تولید ، قیمت موادی نظیر تیزاب و سموم مجاز ، میزان تورم جامعه ، میزان بارندگی در هر سال و بارش بموقع ، کارمزد کارگرهای فصلی یا روز مزد ، نوع بسته بندی کارتونی کارخانه اشاره کرد.

قیمت کشمش سلطانا عمده این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن در اواخر آذر ماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش سلطانی تاکستان کیلویی           45000 تومان
  2. کشمش سلطانا ملکان و بناب کیلویی       42000 تومان
  3. کشمش سلطانا ملایر کیلویی                  40000 تومان

مشتریان گرامی که قصد خرید کشمش سلطانی عمده برای بازار داخل و صادرات را دارند می توانند ضمن هماهنگی با مدیر فروش مجموعه به صورت حضوری در کارخانه تشریف بیاورند و ضمن مشاهده کیفیت محصولات و خط تولید ، سورت نسبت به ثبت سفارش و بستن قرارداد اقدام نمایند و اگر هم نمی توانند در کارخانه حضور یابند نمونه فیلم و عکس محصول توسط مدیر فروش کارخانه از طریق پیام رسان واتساپ و یا نمونه فیزیکی محصول از طریق پست ارسال گردد که در صورت تایید سفارش عمده صورت گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما