قیمت کشمش سبز ممتاز کاشمر

قیمت کشمش سبز ممتاز که از بهترین تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد را می توانید از این سایت استعلام بگیرید برای مشاوره و سفارش محصول با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

قیمت کشمش سبز ممتاز کاشمر

کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز ممتاز

کشمش سبز یکی از انواع خشکبار که در بین مردم مصرف بالایی دارد و در آجیل به همراه نخود مورد استفاده قرار می گیرد . از خصوصیات منحصر به فرد این محصول می توان به ظاهری کشیده و قلمی ، بافتی نرم و دارای دانه های کوچک ، شیرینی و قند بالا و لاشه پرگوشت ذکر کرد.

**** از مهم ترین مناطق تولیدی کشمش سبز می توان به شهرهای کاشمر ، خلیل آباد ، بردسکن و کندر اشاره کرد. که به منطقه ترشیز بزرگ معروف می باشد.

 منطقه ترشیز با داشتن 12000 هکتار باغات انگور جایگاه  انحصاری در تولید کشمش سبز در ایران دارد که همه ساله تاجران و شرکتهای بازرگانی برای سفارش این محصول مقوی به این منطقه می آیند که مستقیم و بدون واسطه  از کارخانه کشمش خرید کنند.

کشمش سبز ممتاز

مراحل تولید انواع کشمش سبز

انواع کشمش سبز مراحل تولید آنها شامل زیر می باشد :

 

**** در پروسه تولید کشمش سبز از مایع تیزاب برای سرعت بخشیدن در عمل خشک شدن استفاده می کنند این نوع کشمش سبز به اصطلاح به آن کشمش نیمه دودی می گویند که معنا و مفهومش این می باشد که در فرایند تولید آن به مقدار کم از دود گوگرد برای ماندگاری بیشتر کشمش و روشن شدن رنگ آن استفاده می شود .

 

**** نوع دیگری از کشمش با رنگ کاملاً سبز وجود دارد  که در تولید آن اصلاً از دود گوگرد استفاده نمی شود که تولید آن کاملاً طبیعی و ارگانیک  با طول عمرمحدود و مقدار تولیدی کم می باشد که شکل ظاهری و طعم آن با شروع فصل گرما  کم کم از بین می رود.

**** کشمش سبز دیگری نیز وجود دارد که محصول صادراتی و رنگ آن کامل زرد و طلایی بوده و مدت زمان دادن دود گوگرد به آن حدود 12 ساعت بوده  به این محصول کشمش دودی یا طلایی و زرد گفته می شود.

قیمت کشمش سبز

قیمت کشمش سبز ممتاز کاشمر

**** با شروع فصل جدید کشمش در مهر ماه که با افزایش نرخ ارز و تورم در همه اجناس و کالاها همراه بوده و قیمت کشمش کاشمر نیز دچار نوسان افزایشی شده و حدود 20% نسبت به سال قبل گران تر شده است.

 

با این شرایط قیمت کشمش سبز ممتاز و دیگر محصولات کاشمر در تاریخ 99/07/18 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش سبز قلمی درجه یک                            کیلویی 40000 تومان
  2. کشمش سبز درجه دو و عرف بازار                      کیلویی 32000 تومان
  3. کشمش زرد قلمی کاشمر                                 کیلویی 32000 تومان
  4. کشمش آفتابی خوراکی                                  کیلویی  21000 تومان
  5. کشمش آفتابی آبگیری                                    کیلویی 13000 تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما