قیمت روز کشمش پلویی برای صادرات

قیمت روز کشمش پلویی در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی برای صادرات در این مجموعه که تولید کننده این محصولات می باشد امکان پذیر می باشد برای مشاوره ، استعلام قیمت و ثبت سفارش با واحد فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

قیمت روز کشمش پلویی برای صادرات

صادرات کشمش پلویی کارخانه

 صادرات کشمش پلویی

بهترین محصول صادراتی ایران در حوزه خشکبار کشمش پلویی می باشد که بدون هسته بوده و در حجم انبوه با رنگ های مختلفی مانند طلایی ، قهوه ای و قرمز موجود تولید می شود.

کشمش پلویی محصولی که باغدار بعد از تولید آن را به صورت فله همراه با چوب و دم  در کیسه و گونی برای فرآوری و بسته بندی به کارخانه برده می شود و آنجا کارهایی مانند دم گیری ، شستشو ، سورت کردن ، روغن زنی و بسته بندی روی آن صورت می گیرد تا استانداردهای لازم برای صادرات را کسب نماید.

 

**** انواع کشمش پلویی که در ایران برای صادرات تولید می شود عبارت است از :

  1. کشمش پلویی طلایی : که نام های دیگری مانند گلدن ، انگوری ، کالیفرنیایی دارد.
  2. کشمش پلویی قهوه ای : که در واقع همان تیزابی یا سلطانا می باشد.
  3. کشمش پلویی سیاه یا قرمز : که همان آفتابی می باشد.

 

**** بیشترین میزان صادرات کشمش پلویی مربوط به نوع طلایی و قهوه ای بوده اما نوع آفتابی حجم صادراتی آن کم بوده ولی فروش آن در بازار داخل بسیار بالا می باشد. مراکز اصلی تولید این محصولات ملکان و بناب آذربایجان ، تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که با داشتن کارخانجات مجهز و استاندارد به انواع دستگاه های سورتینگ لیزر حدود یک سوم صادرات کشمش در ایران به این مناطق اختصاص یافته است.

مجموعه لعل تاک علاوه بر بازار داخل در صادرات هم فعالیت دارد و انواع کشمش پلویی را مستقیم از کارخانه با بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان در بسته بندی کارتون های 9 کیلویی 3 لایه با نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو کشمش جهت عرضه در بازار داخل و همچنین کارتون های پنج لایه با وزن 5 و10 کیلویی خالص برای صادرات انجام می دهد.

قیمت روز کشمش پلویی

قیمت روز کشمش پلویی برای صادرات

در مورد انواع صادرات کشمش پلویی در بالا صحبت کردیم معمولاً تمام محصولات تاکستان در ملایر هم تولید می شود اما نوع محصول ، روش فرآوری کشمش در کارخانجات ملایر در سطح پایین تری نسبت به تاکستان قرار دارد لذا قیمت کشمش پلویی آن ارزان تر است و معمولاً برای صادرات به روسیه ،گرجستان ، اوکراین ، عراق و سوریه از کشمش ملایر استفاده می شود اما برای کشورهای پیشرفته و صنعتی مانند کشورهای عربی و کشورهای اورپای مرکزی از کشمش تاکستان  سفارش گرفته می شود.

اما قیمت روز کشمش پلویی برای صادرات در آذر ماه 99 به این صورت می باشد که نرخ کشمش پلویی طلایی ملکان کیلویی 34500تومان ، کشمش پلویی آفتابی تاکستان 25000 تومان ، کشمش پلویی تیزابی 26000 تومان و کشمش تیزابی خرمایی 23500 تومان می باشد. گفتنی است که قیمت همه این محصولات که به آن اشاره شد تحویل درب کارخانه بوده که پس از قرار گرفتن بار بر روی باسکول و صدور بارنامه تسویه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما