قیمت بهترین کشمش تیزابی صادراتی

این مجموعه در تولید و تامین انواع کشمش و مویز برای صادرات فعالیت می کند برای اطلاع از قیمت بهترین کشمش تیزابی صادراتی می توانید با بخش فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

قیمت بهترین کشمش تیزابی صادراتی

بهترین کشمش تیزابی برای صادرات

بهترین کشمش تیزابی

کشمش ماده غذایی سالم ، مقوی و شیرین از گروه خشکبار می باشد که بیشتر مردم به عنوان میان وعده همراه با چایی و تنقلات مورد استفاده قرار می دهند که فروش بالایی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است.

در بین انواع کشمش تولید شده در ایران کشمش تیزابی به وفور و در حجم بالا تولید می شود که ظرفیت موجودی آن در طول سال بالا بوده و از طرف دیگر نیز ماندگاری و طول عمر آن تا دو سال می باشد که همین باعث شده بسیاری از تجار آن را به خارج از کشور صادر کنند.

از مراکز مهم تولید کننده کشمش تیزابی در ایران می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان و درگز خراسان ، ابهر و زنجان اشاره کرد البته کیفیت محصولات تولید شده در این مناطق یکسان نسیت و تحت تاثیر نوع و رقم انگور ، هسته دار یا بدون هسته بودن آن و پروسه تولید ، فرآوری و نحوه بسته بندی در این مراکز می باشد که بتوانند بهترین کشمش تیزابی را تولید و عرضه کنند. قابل ذکر است که کشمش تاکستان از لحاظ کیفیت در بین این مناطق بهترین محصولات را تولید می کند.

یکی از عوامل مهم تولید کشمش تیزابی صادراتی این است که بار فله خوب از باغدار خریداری کرده و در ادامه نیز دستگاه های سورتینگ و غوره گیر در کارخانه بسیار با دقت و حساسیت عمل کنند تا خروجی آن محصول با کیفیت و ممتاز مختص صادرات گردد. این مجموعه در راستای خدمات ارزنده به مشتریان تمام تلاش خود را برآن داشته تا بهترین محصولات را به ایشان تقدیم نماید تا بتوانند همکاری بلندمدت و طولانی داشته باشند.

قیمت کشمش تیزابی صادراتی

قیمت عرضه کشمش تیزابی صادراتی

این مجموعه تامین کننده انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد و این امکان را برای مشتریان صادراتی فراهم کرده که بتوانند خودشان یا نماینده آنها در کارخانه حضور یافته و از نزدیک شاهد مراحل فرآوری و کیفیت محصولات بوده و ودر نهایت اگر قابل تایید و رضایت در پی داشت می توانند نسبت به خرید و سفارش خود اقدام نمایند.

قیمت فروش درب کارخانه بهترین کشمش تیزابی صادراتی این مجموعه در اداخر بهمن ماه 1399 عبارت است از:

  1. کشمش تیزابی برای بازار داخل در کارتون 9 کیلویی                                  245000 تومان
  2. کشمش تیزابی صادراتی تاکستان کیلویی                                              27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی ( بدون گوگرد ) برای بازار داخل کارتون 9 کیلویی       225000 تومان
  4. کشمش تیزابی خرمایی صادراتی کیلویی                                                24000 تومان
  5. کشمش تیزابی رنگ روشن ملکان کیلویی                                               25000 تومان
  6. کشمش تیزابی معمولی ملکان کیلویی                                                   22000 تومان
این مرکز برای تامین نیاز اکثر مشتریان در حوزه کشمش و مویز چندین واحد تولیدی در مناطق تاکستان ، ملکان ، کاشمر و شیراز تحت پوشش دارد که بهترین کشمش صادراتی را با قیمت رقابتی عرضه و به هر کشوری که درخواست داشته باشند ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما