قیمت انواع کشمش صادراتی تاکستان

مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات و استعلام قیمت انواع کشمش صادراتی تاکستان با کیفیت مرغوب می توانید با همکاران ما در بخش فروش کارخانه هماهنگ کرده و از خدمات ارزنده بهره بگیرید.

قیمت انواع کشمش صادراتی تاکستان

انواع کشمش صادراتی

 انواع کشمش صادراتی

از بهترین تولید کنندگان انواع کشمش صادراتی در ایران می توان به مناطقی از استان قزوین نظیر تاکستان و در کنار آن شال، اسفرورین و نرجه را نام برد که در بین صادرکنندگان کشمش شناخته شده و محصولات آن نسبت به سایر مراکز تولیدی بسیار با کیفیت می باشد.

در سال های اخیر کشمش تاکستان جایگاه بسیاری بالایی در بازار داخل و صادرات پیدا کرده است که این به لحاظ کیفیت بالای آن و دقت ، حساسیت تولیدکنندگان و کارخانجات فرآوری آن می باشد.

از انواع کشمش تولیدی ویژه صادرات در منطقه تاکستان می توان به انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی و کشمش پلویی آفتابی اشاره کرد که در حجم بالا در این منطقه تولید و در طول سال هیچ محدودیتی برای تامین آن وجود ندارد. البته محصولاتی نظیر کشمش آفتاب خشک ارگانیک و انواع مویز نیز در تاکستان تولید می شود که بیشتر برای مصرف مردم در بازار داخل کشور به فروش می رسد.

این مجموعه از یک واحد تولیدی معتبر و مجهز در تاکستان قزوین برخوردار می باشد که سعی کرده کیفیت محصولات آن برای بازار داخل و صادرات تفاوتی با هم نداشته البته در مورد بسته بندی این قضیه با هم فرق می کند بدین ترتیب که بسته بندی بازار داخل در کارتون هایی با وزن 9 کیلوگرم که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد اما برای صادرات محصولات در کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلو و لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده بسته بندی می شود.

قیمت انواع کشمش صادراتی

قیمت انواع کشمش صادراتی تاکستان

کشمش سومین محصول صادراتی غیر نفتی کشور محسوب شده که کشورهای اروپایی وعربی از کشورهای وارد کننده کشمش ایرانی هستند البته در این بین کشور های عربی بیشترین خرید انواع کشمش را از ایران دارند زیرا هم قیمت و هم کیفیت کشمش ایرانی در دنیا فوق العاده و بی نظیر می باشد.

قیمت انواع کشمش صادراتی تاکستان این مرکز ( به کیلو) در اوایل اسفند ماه 1399 عبارت است از :

  1. کشمش تیزابی طلایی                26500 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی                 25500 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی               24000 تومان

مشتریان گرامی اگر قصد خرید انواع کشمش تاکستان را برای صادرات دارید می توانید از تجارت این مجموعه به عنوان تامین کننده و عرضه کننده بهترین کشمش تاکستان بهره بگیرید برای این منظور کافی است که در کارخانه کشمش این مجموعه حضوری تشریف بیاورید و ضمن بازدید از خط تولید و فرآوری نسبت به سفارش و قرارداد اقدام نمایید و یا اگر می خواهید به صورت غیرحضوری خرید کنید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس تلفنی برقرار کرده سپس در بستر فضای مجازی واتساپ تصاویر و فیلم از نمونه ها و حتی نمونه فیزیکی از طریق پست دریافت کرده که در صورت تایید و رضایت نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما