فروش کشمش گوشتی و درشت در بازار

در این مجموعه فروش کشمش گوشتی و درشت با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب در بازار مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی امکان پذیر شده است مشتریان گرامی که قصد خرید انواع کشمش درشت  را دارند می توانند ضمن ارتباط گرفتن با واحد فروش مجموعه نیاز خود را تامین کنند.

فروش کشمش گوشتی و درشت در بازار

کشمش گوشتی و درشت

 کشمش گوشتی و درشت

کشمش و مویز از محصولات تولید شده از انگور بوده و خاصیت آن در قیاس با انگور بالاتر و مقوی تر می باشد این محصولات برای درمان کم خونی و ناراحتی معده ، کنترل فشار خون ، مراقبت از استخوان ها ، پیشگیری از سرطان ، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و نقش آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از تخریب سلولی دارد.

امروزه واحدهای تولیدی زیادی توانسته اند انواع کشمش را به صورت گوشتی و درشت در حجم بالایی تولید کنند، به میزانی که حتی آن را به کشورهای مختلف و بویژه اورپا صادر نمایند، از این رو صادرات کشمش باعث شده تولیدکنندگان درآمد بسیاری به دست آورده و آن را به یکی از سود آورترین محصولات غیرنفتی تبدیل کند.

 در مورد بعضی کشمش ها می توان گفت که در دو سایز ریز و درشت یافت می شود و همچنین مویزها نیز از سایز 8 تا 20 میل وجود دارد لذا کشمش عرضه شده در بازار باید درشت ، گوشتی ، خوش طعم و تازه دارای قند بالا باشد تا بتوان آن را بسته بندی و پخش کرد.

معمولاً کشمش صادراتی که مشتریان درخواست دارند باید در کارخانه فرآوری کشمش در دستگاه های سورتینگ کالر لیزر سورت رنگ و اندازه شوند تا از نظر سایز درشت ، گوشتی و رنگ آن یک دست شود تا با بهترین کیفیت ممکن مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

بعضی مویزها نظیر مویز ریش بابا و ازبک دارای سایزی درشت و حتی تا یک بند انگشت اندازه آن می رسد که این محصولات به صورت طبیعی در معرض نور آفتاب و یا سایه تولید می شود به طور کلی هر چه اندازه مویز درشت تر باشد کیفیت و قیمت آن به نسبت بالاتر خواهد رفت.

فروش کشمش گوشتی

فروش کشمش گوشتی و درشت در بازار

در این مرکز فروش کشمش گوشتی و درشت با قیمت منطقی و معقول با بهترین کیفیت مستقیم از کارخانه تحت پوشش خود برای بازار داخل و صادرات ارائه می کند تا بتواند نیاز اکثر مشتریان را تامین کند لذا کافی است برای ثبت سفارش با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان ضمن مشاوره و راهنمایی ، اطلاعات مربوط به انواع محصولات اعم از انواع کشمش و مویز را برای مشتریان از بستر پیام رسان واتساپ ارسال نماید.

در بازار فروش کشمش گوشتی و درشت باید بدون هیچ گونه بو یا طعم غیرطبیعی و همچنین عاری از آفت ها ، شن  و خاک عرضه شود. لذا مشتریان برای خرید محصول درجه یک باید از یک مرکز یا مرجع مطمئن و معتبر کمک بگیرند تا کشمش مورد نظر خود را تامین کنند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما