فروش کشمش گله کاشمر ارزان قیمت

فروش کشمش گله کاشمر با قیمتی ارزان و مناسب در سایت این مجموعه انجام می شود مشتریان می توانند برای خرید این نوع کشمش آفتاب خشک با بخش فروش کارخانه با ارسال فرم مشاوره و سفارش محصول در این سایت ارتباط برقرار کنند.

فروش کشمش گله کاشمر ارزان قیمت

کشمش گله کاشمر

کشمش گله کاشمر

کسانی که در بازار کشمش فعالیت دارند شاید تا به حال اسم کشمش گله را زیاد شنیده باشند این واژه در کجا مرسوم است؟ و اصطلاحاً به چه نوعی کشمشی گله می گویند؟ و اینکه در کدام مناطق این محصول تولید می شود ؟

**** کشمش گله در واقع نوعی کشمش است که به روش آفتاب خشک ، تیزابی و سایه خشک تولید شده و این اصطلاح بیشتر در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی بیشتر مرسوم می باشد. و در مصارفی مانند تولید الکل طبی و صنعتی ، تهیه سرکه و شیره کشمش مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** این محصول می تواند از نوع کشمش آفتابی عسکری عاری از هیچ گونه ماده افزودنی باشد که آن را  بودجاری کرده و سپس شستشو می دهند و به عنوان کشمش ارگانیک و طبیعی مصرف می کنند و یا اینکه بعد از دم گیری و غربال کردن به صورت فله در کیسه روانه بازار می کنند.

این نوع کشمش می تواند بار درجه ضعیف یا ضایعات و وازد کشمش سایه خشک مانند کشمش سبز و طلایی باشد که بعد از جداسازی از محصول درجه یک به عنوان کشمش گله به فروش می رسد که معمولاً به صورت جداگانه با قیمتی ارزان تر و یا ترکیبی با نوع آفتابی عرضه می گردد.

کشمش گله کاشمر

نکات مهم در خرید کشمش گله کاشمر

برای خرید کشمش گله کاشمر نیاز است که نکات مهمی را رعایت کنید که در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم :

 

  1. سعی کنید کشمش گله از نوع آفتابی بیدانه خریداری کنید زیرا که هیچ گونه ماده افزودنی مانند تیزاب و گوگرد ندارد.
  2. کشمش گله وازد کشمش سبز و طلایی حاوی ماده افزودنی است که در تولید الکل بوی نامطبوعی ایجاد می کند.
  3. کشمش گله باید مشخصاتی مانند لاشه پرگوشت ، شیره دهی بالا ، رنگ شفاف و روشن داشته باشد.
  4. برای بازدهی بیشتر کشمش گله خریداری شده باید دمگیری و بودجاری شده باشد.

فروش کشمش گله

فروش کشمش گله کاشمر ارزان قیمت

فروش کشمش گله کاشمر با قیمتی ارزان در کارخانه فراوری و بسته بندی این مجموعه امکان پذیر شده است و شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی نسبت به خرید انواع کشمش از این مجموعه اقدام کنید.

بسته بندی کشمش گله کاشمری در این مجموعه به جهت صرفه اقتصادی بیشتر به صورت فله ای در کیسه و گونی و با وزن 30 کیلوگرم تمیز و بودجاری شده می باشد و اگر مشتری نظر داشت که در کارتون بسته بندی شود این امکان نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما