فروش کشمش گلدن صادراتی 99

فروش کشمش گلدن صادراتی که به آن کشمش طلایی انگوری ، کالیفرنی نیز می گویند در کارخانه کشمش این مجموعه واقع در تاکستان ممکن شده است برای مشاوره و استعلام قیمت این محصول در سال 99 با واحد فروش تماس بگیرید. نخود بو داده در بازار طبق لیست قیمت تعیین شده به فروش می رسد.

فروش کشمش گلدن صادراتی 99

کشمش گلدن صادراتی یا انگوری طلایی

کشمش گلدن صادراتی

یکی از لوکس ترین ومحبوب ترین انواع کشمش که به عنوان محصول برتر صادراتی ایران به شمار می رود کشمش گلدن یا طلایی می باشد که معمولاً از انگور سفید بیدانه به دست می آید و بیشتر به بازار هدف یعنی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر می شود.

از مهم ترین مناطق تولید کننده کشمش گلدن و نخود پالیز می توان به بناب ، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی ، ملایر همدان و تاکستان قزوین اشاره کرد که بیشتر محصولات اعلای صادراتی از این مناطق به دیگر کشورها ارسال می گردد. محصولات منطقه بناب و ملکان به سبب نوع خاک ، اقلیم و همچنین شرایط خاص آب و هوایی به مراتب از نظر کیفیت بالاتر از سایر مناطق می باشد و به همین دلیل قیمت و نرخ آن نیز گران تر است.

 

بهترین محصولاتی که از کشور ما به صورت عمده  صادرات می شود شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش گلدن یا طلایی انگوری یا کالیفرنیایی
  2. کشمش تیزابی یا سلطانی
  3. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر
کشمش گلدن صادراتی باید اولاً باید یکدست از نظر رنگ و اندازه و کیفیت باشد ثانیاً هسته یا دانه نداشته باشد و ثالثاً در تولید آن از مواد افزودنی و نگهدارنده مانند مایع تیزاب و گوگرد استفاده شده باشد تا بتوان مدت زمان طولانی و بیشتری آن را نگهداری و انبار کرد.

کشمش گلدن صادراتی

دلایل کیفیت اعلای کشمش گلدن صادراتی ملکان

منطقه ملکان و بناب به خاطر تولید کشمش گلدن و طلایی مرغوب نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته شده است که دلایل این مرغوبیت می تواند موارد زیر باشد :

  1. مهارت و تجربه بالای کشاورزان این منطقه در تولید محصولات با کیفیت و اعلا
  2. شکرک نزدن محصول
  3. شفافیت ، خوش رنگ و خوش طعم و گوشتی بودن آن
  4. بدون هسته یا دانه این نوع کشمش
  5. صادرات بیش از 700 کانتینر از این محصول به کشورهای مختلف
  6. رعایت استفاده از میزان مجاز دود گوگرد در تولید این نوع کشمش
  7. داشتن بار با کیفیت و درجه بندی شده از اعلا تا درجه

فروش کشمش گلدن

فروش کشمش گلدن صادراتی مستقیم از کارخانه

این مجموعه کار فروش کشمش گلدن صادراتی و دیگر محصولات در فصل جدید کشمش در سال 99 را شروع کرده است و شما اگر قصد خرید محصولات این مجموعه را دارید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا نیاز خود را تامین نمایید.

 

متاسفانه با این شرایط متلاطم بازار ارز که هر روز در حال افزایش است قیمت این کشمش صادراتی در سال 99 نیز تحت تاثیر این اوضاع دچار نوسان و رو به افزایش می باشد و به همین دلیل قیمت این کشمش روزانه قابل استعلام شده و ممکن است روز بعد تغییر کند. که این به نفع هیچ کس نیست و چیزی برای صادرات کشور جز ضرر ندارد.

برای صادرات کشمش گلدن یا طلایی ببینید که آیا کشور مقصد چه نوع باری و با چه کیفیتی را خریداری می کند و در ادامه هزینه هایی مانند گمرگ ، ترانزیت ، حمل و نقل ، عوارض و بیمه را در نظر بگیرید و بسنجید که آیا این کار برای شما سود دارد یا خیر؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما