فروش کشمش کالیفرنی زرد کارخانه

فروش کشمش کالیفرنی زرد برای صادرات با بهترین کیفیت و مستقیم از کارخانه فراوری و بسته بندی این مجوعه امکان پذیر شده است تاجرانی که دنبال صادرات این نوع کشمش زرد می باشند می توانند با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

فروش کشمش کالیفرنی زرد کارخانه

کشمش کالیفرنی زرد

 کشمش کالیفرنی زرد

کشمش کالیفرنیا که در واقع همان کشمش زرد و طلایی رنگ می باشد و از آنجایی که یکی از مراکز مهم تولید این نوع کشمش در حجم بالا در دنیا ایالت کالیفرنیا آمریکا می باشد لذا به این نام معروف شده است و در ایران نیز در مناطقی نظیر ملکان و بناب آذربایجان ، ملایر همدان و کاشمر خراسان تولید می شود.

در تولید کشمش کالیفرنی از دود گوگرد استفاده شده تا رنگ آن طلایی و زرد شود که این میزان دود بایستی از ppm1500 باشد تا بتوان آن را به عنوان خوراکی مصرف کرد.

مهم ترین معیارهای کشمش کالیفرنی زرد برای صادرات عبارت است از :

  1. رایحه و طعم خوش
  2. رنگ طلایی شفاف و روشن
  3. بسته بندی زیبا و مطابق اصول صادراتی
  4. عاری از گرد ، خاک و آفت
  5. نداشتن شکرک
  6. میزان رطوبت زیر 16 درصد
  7. خوردن آن گلو را نسوزاند
بهترین و لوکس ترین نوع کشمش کالیفرنی زرد متعلق به منطقه ملکان آذربایجان می باشد که ظاهری بیضی و گرد و بدون هسته بوده و از نظر کیفیتی فوق العاده و منحصر به فرد بوده و مشتریان زیادی از کشورهای مختلف دنبال سرمایه گذاری در بازار ایران برای خرید این محصول می باشند.

کشمش کالیفرنی یا زرد موجود در ایران علاوه بر ملکان و ملایر در منطقه کاشمر خراسان نیز تولید می شود که ظاهری متفاوت نسبت به نوع کشمش ملکان دارد و در واقع این محصول به شکل قلمی ، باریک و کشیده و در دو نوع دانه دار و بیدانه می باشد که تولید آن در انحصار این منطقه می باشد و قسمت اعظم آن به کشورهای همسایه شرقی و غربی صادرات می شود.

فروش کشمش کالیفرنی

فروش کشمش کالیفرنی زرد کارخانه

ایران از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در دنیا محسوب شده ولی به لحاظ تحریم های ظالمانه بعضی از کشورها مجوز ورود محصولات ایران را به کشورشان نمی دهند ولی تاجران ایرانی این تحریم ها را دور زده و معمولاً بار را به کشور ثالث انتقال و آنجا گواهی مبدا آن را عوض کرده و به کشور مورد نظر ارسال می کنند.

قیمت فروش کشمش کالیفرنی زرد کارخانه این مجموعه در اواسط اسفند ماه 1399 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش طلایی پلویی ملکان                              کیلویی 32000 تومان
  2. کشمش طلایی قلمی کاشمر                               کیلویی 35000 تومان

این مجموعه کارخانه مجهز و معتبر کشمش در منطقه ملکان آذربایجان شرقی با برند کشمش نمونه تحت پوشش دارد که کشمش کالیفرنی زرد را با بهترین کیفیت آماده و در کارتون هایی با وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده مطابق با نظر مشتری بسته بندی و برای مشتریان صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما