فروش کشمش قهوه ای بسته بندی شده تاکستان

فروش کشمش قهوه ای و نخود سفید عمده تاکستان که در حقیقت همان کشمش تیزابی و خرمایی می باشد به صورت بسته بندی شده کارتونی در این مجموعه امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند این محصولات را مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب در هرکجای ایران که باشد تهیه کنند.

فروش کشمش قهوه ای بسته بندی شده تاکستان

کشمش قهوه ای تاکستان

 کشمش قهوه ای تاکستان

کشمش قهوه ای یا همان کشمش تیزابی یک از محصولات با حجم تولید انبوه در ایران می باشد، زیرا که هم برای صادرات فروش بسیار بالایی دارد و هم در بازار داخلی عرضه می شود. نخود شکلاتی در بازار دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

در پروسه تولید کشمش باغدار انگور را با مایع تیزابی آغشته کرده و سپس در آفتاب پهن می کنند تا خشک شود این محصول که گوگرد نخورده به آن کشمش قهوه ای یا تیزابی خرمایی می گویند در ادامه این محصول را به صورت فله همراه با دم و چوب به کارخانه انتقال و آنجا عملیات دم کنی ، شستشو ، سورتینگ و بسته بندی انجام می شود.

کشمش قهوه ای چون محصول صادراتی بوده لذا در تولید آن جهش بسیار بالایی صورت گرفته و باغداران با وجود تمام دردسرها مانند بارندگی ، باد و طوفان احتمالی حین خشک شدن بازهم آن را تولید و فرآوری می کنند تا بتوانند حاشیه سود خوبی عایدشان شود امسال نیز که نرخ ارز افزایش یافته قیمت این محصول نیز گران تر شده است

یکی از مراکز مهم تولید این محصول با کیفیت مطلوب و صادراتی تاکستان  می باشد که محصولات آن در مقایسه با ملایر همدان بسیار مرغوب تر می باشد و معمولاً مشتریان صادراتی همیشه دنبال کشمش تاکستان می باشند و اما در بازار داخل نظیر بازار تهران و بازارهای جنوبی کشورمان که دنبال جنس با قیمت مناسب هستند بیشتر رو به محصولات دیگر مناطق مانند ملایر ، اراک ، زنجان ، قوچان و ملکان می آورند.

 

**** خلاصه در مورد کشمش قهوه ای تاکستان باید بگوییم که :

اگر در تولید این محصول به آن گوگرد بزنیم رنگ آن کهربایی و روشن خواهد شد که آن را  به کشمش تیزابی طلایی می شناسیم اما اگر دود گوگرد به آن نزنیم رنگ آن قهوه ای و خرمایی می شود که بیشتر مشتریان صادراتی آن کشورهای اورپایی می باشند.

فروش کشمش قهوه ای

فروش کشمش قهوه ای بسته بندی شده در آذر ۹۹

بسته بندی کشمش قهوه ای برای بازار داخل و صادرات با هم فرق می کند در بازار داخل معمولاً از کاتون های 9 کیلویی که 500 گرم وزن کارتون و 8.5 کیلو کشمش می باشد استفاده می شود اما برای صادرات از بسته بندی های 5 لایه لیبل دار و شرینگ شده در اوزان 5 و 10 کیلویی خالص استفاده می گردد.

 

**** این مجموعه کارخانه تولید و بسته بندی برای فروش کشمش قهوه ای بسته بندی شده و همچنین انواع دیگر کشمش پلویی در تاکستان قزوین در اختیار دارد که محصولات با کیفیت اعلا را عرضه می کند پس دوستان عزیز اگر به دنبال کشمش با کیفیت هستید به شما توصیه می کنیم که کشمش تاکستان را خریداری کنید.

 

**** اما قیمت انواع کشمش قهوه ای تاکستان درب کارخانه در آذر 99 به شرح زیر می باشد :

قیمت کشمش تیزابی طلایی برای صادرات نرخ آن کیلویی 26000 تومان  می باشد و برای بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی 240000تومان به فروش می رسد اما قیمت کشمش تیزابی خرمایی کیلویی  25000 تومان برای صادرات با بهترین کیفیت ممکن و کارتون 9 کیلویی 230000 تومان در بازار داخل قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما