فروش کشمش فله ضایعاتی ارزان کارخانه

فروش کشمش فله ضایعاتی ارزان قیمت در کارخانه فراوری و بسته بندی این مجموعه فراهم شده است مشتریانی که قصد خرید انواع ضایعات کشمش را دارند می توانند با واحد فروش و مشاوره در این سایت ارتباط بگیرند.

فروش کشمش فله ضایعاتی ارزان کارخانه

کشمش فله ضایعاتی چیست ؟

کشمش فله ضایعاتی

در اوایل مهر قرار داریم و بسیاری از باغداران در حال تولید کشمش هستند و معمولاً محصول را پس از تولید به صورت فله جمع آوری کرده و برای فراوری به کارخانه منتقل می کنند .در دید خیلی از افراد کشمش فله یعنی بار ضایعاتی که از محصول اصلی وازد می شود حال آنکه این برداشت اشتباه است پس منظور از کشمش فله چیست ؟

 

به محصول تولید شده باغدار همراه با دم ، شاخه و گرد ، خاک که در کیسه و گونی عرضه می شود کشمش فله گفته می شود. که محتوای آن از کشمش درجه یک تا ضایعات وجود دارد و برای سورت و غربالگری باید به کارخانه برده شود تا محتویات آن مورد دسته بندی و سپس بسته بندی مخصوص قرار گیرند.

 

یکی از محصولاتی که از کشمش درجه 1 و 2 جداسازی و وازد می شود کشمش ضایعاتی یا کشمش سرکه ای می باشد که به خاطر صرفه اقتصادی بیشتر عرضه و فروش کشمش فله ای در کیسه و گونی با وزن 30 کیلویی می باشد البته اگر مشتری نظر داشته باشد که در کارتون هایی با اوزان مختلف بسته بندی و ارسال شود امکان آن وجود دارد.

کشمش فله ضایعاتی

انواع کشمش ضایعاتی کارخانه و مصارف آن

ضایعات کشمش که در کارخانه از محصول اصلی وازد می شود ممکن است از انواع کشمش آفتابی ، تیزابی و طلایی یا

مخلوطی از اینها باشد که به محصولات زیر تبدیل می شوند :

  1. کشمش پشت لیزر تیزابی و طلایی
  2. کشمش حلوایی
  3. کشمش ضعیف و پوچ
  4. کشمش آبگیری آفتابی و سبزه
  5. قوره
  6. دم و چوب کشمش

 

ضایعات ذکر شده فوق کاربردهای بسیار مهمی در مصارف صنعتی ، صنایع غذایی و کشاورزی دارد که می توان به تولید الکل ، سرکه ، شیره کشمش و خوراک دام و طیور اشاره کرد. به عنوان مثال بسیاری از اصطبل داران اسب برای تقویت و دادن انرژی بالا به اسب های گران قیمت خود از کشمش آفتابی استفاده می کنند.

فروش کشمش فله

فروش کشمش فله ضایعاتی ارزان کارخانه

مجموعه لعل تاک چندین کارخانه تولید و بسته بندی کشمش در منطقه کاشمر و تاکستان در اختیار دارد که معمولاً انواع کشمش های درجه 1 و 2 و همچنین کشمش ضایعاتی فله و کارتونی را با قیمتی ارزان برای مشتریان در سراسر ایران توزیع و پخش می نماید.

مشتریانی که قصد خرید محصولات این مجموعه را دارند کافی است :

  1. با مدیر فروش کارخانه کشمش از طریق پیام رسان واتساپ یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.
  2. فرم مشاوره و ثبت سفارش را در سایت این مجموعه کامل کرده و سپس ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما