فروش کشمش سیاه صادراتی مستقیم از کارخانه

فروش کشمش سیاه و نخود سفید عمده صادراتی با بهترین کیفیت ممکن و قیمت باورنکردنی مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه امکان پذیر شده است مشتریان می توانند صادرات انواع کشمش را با این مجموعه تجربه کنند.

فروش کشمش سیاه صادراتی مستقیم از کارخانه

کشمش سیاه صادراتی کارخانه

فروش کشمش سیاه صادراتی

کشمش سیاه محصولی ارگانیک و طبیعی که به روش آفتابی روی زمین در زیر نور خورشید تولید می شود که هم صورت فله همراه با دم و چوب در کیسه و هم بسته بندی شده در کارتون قابل عرضه می باشد. نخود شکلاتی در بازار مشهد و قم دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

کشمش سیاه علاوه بر فروش در بازار داخل برای کارخانجات صنایع غذایی مانند کلوچه ، کیک ، بیسکوبیت و مصارف خوراکی در پخت غذا و شیرینی ها همچنین در صادرات استفاده می گردد.این مجموعه انواع کشمش سیاه اعم از کشمش پلویی سیاه یا آفتابی و کشمش مویز سیاه را در حجم بالا و بسته بندی شده در کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون 10 کارتون خالص برای صادرات عرضه می کند

 

**** بی شک مهم ترین مناطق تولید کشمش پلویی سیاه تاکستان ، شال و اسفرورین استان قزوین می باشد این محصول بعد از تولید به صورت فله همراه با دم و چوب برای فرآوری به کارخانه برده می شود و آنجا کارهایی نظیر شستشو ، دم گیری ، سورت کردن و روغن زنی انجام و در انتها بسته بندی و شیرینگ شده و آماده عرضه چه در داخل و چه برای صادرات می شود.

نوع دیگر کشمش سیاه از خانواده مویز می باشد که در رنگ های سیاه ، سرخ و قهوه ای موجود می باشد که مناطق تولیدی آن داراب و بووانات استان فارس می باشد همچنین مویز افغان و ازبک که وارداتی می باشند که رنگی سیاه اندازه ای درشت و گوشتی ،  بدون هسته و خوش طعم می باشد.

فروش کشمش سیاه صادراتی

فروش کشمش سیاه صادراتی مستقیم از کارخانه

این مجموعه برای مشتریان گرامی این نوید را می دهد که بتوانند برای سفارش صادراتی خود مستقیم و بدون واسطه در کارخانه کشمش تاکستان حضور یابند و نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند برای سفارشات غیر حضوری نیز لطفا با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای آماده سازی و ارسال بار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 

**** قیمت فروش انواع کشمش سیاه امروز 99/9/26 ( به کیلو ) عبارت است از :

  1. کشمش پلویی آفتابی صادراتی                        26000 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی کارتون 9 کیلویی              235000 تومان
  3. کشمش مویز سیاه شیراز                                50000 تومان
  4. کشمش مویز سرخ شیراز                                30000 تومان
  5. مویز افغان                                                    89000 تومان
مجموعه لعل تاک فروش کشمش سیاه صادراتی را مستقیم از کارخانه کشمش تاکستان برای مشتریان داخلی و صادراتی و همچنین مویز سیاه را از انبار این مجموعه در شیراز عرضه می کند لطفا برای مشاوره و استعلام قیمت با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما