فروش کشمش سبز ارگانیک مستقیم از کارخانه

فروش کشمش سبز ارگانیک با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب در این مجموعه امکان پذیر شده است این مجموعه انواع کشمش ارگانیک و پلویی را مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی کرده و در بازار داخل و همچنین صادرات عرضه می کند.

فروش کشمش سبز ارگانیک مستقیم از کارخانه

کشمش سبز ارگانیک

کشمش سبز ارگانیک

 

 

کشمش محصولی است که از انگور خشک شده به دست می آید که در رنگ های سبز ، طلایی ، قهوه ای و سیاه موجود می باشد اغلب مردم ترجیح می دهند که محصولی ارگانیک و سالم را مصرف کنند تا مقوی و ارزش غذایی بالایی داشته باشد.

انگور به روش سایه خشک در مکانی سقف دار و دارای دیوارهای سوراخ دار به نام محلی خانه کشمشی در بارانداز روی سیم ریخته شده تا خشک شده و تبدیل به کشمش سبز شود کشمش سبز رنگ از مهم ترین محصولات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که در انواع ارگانیک ، نیمه ارگانیک و طلایی موجود می باشد

کشمش سبز ارگانیک  محدودیت تولید داشته و در مراحل تولید آن از هیچ ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد ، روغن و سم استفاده نشده است که همین مسئله باعث می شود طول عمرش کم باشد این محصول خواص مقوی و درمانی زیادی دارد.

کشمش سبز نیمه ارگانیک که در تولید آن از مایع تیزاب و مقداری دود گوگرد برای بالا بردن مقاومت این محصول در برابر آفات و طول عمر بیشتر استفاده می شود که رنگ آن کشمش سبز روشن است و معمولاً این محصول بیشتر در بازار داخل استفاده می شود.

کشمش زرد قلمی که بهترین نوع این محصول در منطقه خلیل آباد تولید می شود در واقع همان کشمش سبز می باشد که دود گوگرد به مدت 12 ساعت در داخل اتاق خانه کشمش که تمام منافذ ان بسته شده پخش می شود تا رنگ آن کاملاً طلایی و ماندگاری و مقاومت آن بالا برود و معمولاً این محصول به کشورهای عربی و همچنین پاکستان و افغانستان  صادرات می شود.

فروش کشمش سبز ارگانیک

فروش کشمش سبز ارگانیک مستقیم از کارخانه

بسیاری از کشورهای اورپایی مانند آلمان ، ایتالیا و فراتر از آن کانادا دنبال کشمش سبز ارگانیک می باشند که تمام آنالیزهای مربوط از قبیل گواهی بهداشت ، درصد باقیمانده سموم و میزان گوگرد را پاس کرده لذا مشکلی برای صادرات آن به این کشورها وجود ندارد. بسته بندی این محصول صادراتی در کارتون های 5 و 10 کیلویی خالص و لیبل داریا سفید و شرینگ شده می باشد.

 

**** محصولات دیگری که در این مجموعه برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود عبارت است از :

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش تیزابی یا سلطانا
  3. کشمش گلدن یا انگوری
  4. مویز سیاه و قرمز
  5. شیره انگور
  6. کشمش سرکه ای
مجموعه لعل تاک برای فروش کشمش سبز ارگانیک کارخانه کشمش در اختیار دارد که این محصولات را با بهترین گرید ممکن عرضه می کند برای اطلاع از قیمت انواع کشمش با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما