فروش کشمش زرد قلمی ممتاز کاشمر

فروش کشمش زرد قلمی که از مهم ترین محصولات صادراتی منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که در این مجموعه عرضه می گردد. شرکت ها و بازرگانانی که قصد خرید و صادرات انواع کشمش کاشمر را دارند می توانند با بخش فروش کارخانه تماس گرفته و نیاز خود را تامین کنند.

فروش کشمش زرد قلمی ممتاز کاشمر

کشمش زرد قلمی کاشمر چگونه تولید می شود؟

کشمش زرد قلمی

 

کشمش زرد با ظاهری قلمی و کشیده سایزی حدود 2تا3 سانتیمتر یکی از محصولات مهم و منحصر به فرد منطقه کاشمر به شمار می رود که عرضه آن بیشتر برای صادرات به کشورهای همسایه شرقی و غربی ما صورت می گیرد.

**** از کاشمر ، خلیل آباد ، کندر ، بردسکن می توان به عنوان مهم ترین مناطق تولید کننده این محصول صادراتی در ایران نام برد. که کشاورزان این مناطق با مهارت و روشی خاص این نوع کشمش را تولید می کنند.

 

**** کشمش زرد معمولاً از دو رقم انگور عسکری و پیکامی به دست می آید که باغداران تولید آن را در مکان و اتاقی مخصوص به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار انجام می دهند. کشمش زرد در حقیقت همان کشمش سبز است که در فرایند تولید آن علاوه بر تیزاب زنی و آویزان نمودن انگور بر بارگاه روی سیم های مفتولی با بستن تمام منافذ خانه کشمشی دود گوگرد به مدت 12 ساعت دود گوگرد در اتاق پخش شده تا رنگ کشمش کاملاً زرد و طلایی گشته و ماندگاری و مقاومت آن در برابر آفات و حشرات بیشتر شود.

 

کشمش زرد کاشمر بیشتر به کشورهای همسایه مانند پاکستان برای مصرف در غذاها و نان های سنتی  صادرات می شود. که با توجه به جمعیت بالای این کشور می توان گفت که این کشور بازار پررونقی برای این محصول می باشد.

 

قیمت امروز کشمش زرد قلمی 99/07/09

 

قیمت امروز کشمش زرد قلمی 99/07/09

قیمت کشمش زرد ممتاز صادراتی با توجه به شرایط بحرانی حاکم بر بازار به خاطر بیماری کرونا و افزایش بی سابقه نرخ ارز افزایش قیمت کود و سم و کارمزد کارگر در شروع فصل کشمش تحت تاثیر و دچار نوسان افزایشی شده و نرخ آن حدود 20% نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

با توجه به این وضعیت نرخ امروز کشمش زرد کاشمر به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش زرد فله همراه با دم و شاخه                کیلویی                 25000تومان
  2. کشمش زرد عرف بازار                                    5 کیلویی              150000تومان
  3. کشمش زرد برای صادرات                                کیلویی                 35000 تومان

فروش کشمش زرد

 

فروش کشمش زرد قلمی ممتاز کاشمر

در مجموعه لعل تاک فروش کشمش زرد قلمی کاشمر با کیفیت ممتاز را برای عرضه در بازار صادراتی امکان پذیر شده است  که به دو صورت فله ای و کارتونی عرضه آن صورت می گیرد. شما می توانید  برای خرید و ثبت سفارش انواع محصولات مجموعه با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

 

**** در فروش فله ای این مجموعه محصول مورد نظر را با انتخاب مشتری همراه با چوب ، دم و شاخه در داخل کیسه از تولید کننده خریداری کرده و سپس در کارخانه فراوری و بسته بندی می کند و مشتری هزینه بار فله و کارمزد فراوری کارخانه را پرداخت می کند که این شیوه حساب شده و بصرفه برای صادرکنندگان می باشد.

 

در فروش بسته بندی شده هم مشتری با حضور در کارخانه نمونه کشمش را با قیمت مشخص و تمام شده انتخاب کرده قرارداد کاری بسته می شود و معمولاً یک سوم هزینه کل را به عنوان بیعانه پرداخت کرده و سپس بار براساس حجم در بازه زمانی تعیین شده آماده و درب کارخانه کف ماشین تسویه کامل هزینه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما