فروش کشمش زرد طلایی ممتاز و صادراتی

فروش کشمش زرد طلایی ممتاز صادراتی با بهترین کیفیت ممتاز در مجموعه تولیدی لعل تاک مستقیم در کارخانه کشمش انجام می شود مشتریان حوزه صادرات کشمش می توانند سفارش خود را از این مجموعه با نازل ترین قیمت تامین کنند.

فروش کشمش زرد طلایی ممتاز و صادراتی

کشمش زرد طلایی ممتاز

 کشمش زرد طلایی ممتاز

کشمش زرد یا در واقع همان طلایی به عنوان یکی از مهم ترین محصول صادراتی ایران شناخته می شود که در انواع طلایی پلویی و طلایی قلمی موجود بوده و مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دنبال چنین محصولات با کیفیتی می باشند.

کشمش طلایی پلویی با نام های کشمش انگوری ، گلدن ، کالیفرنی بیضی شکل و بدون هسته می باشد و مهم ترین مراکز تولیدکننده  آن ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان می باشد که بیشتر مشتریان صادراتی خریدار کشمش ملکان می باشند این محصول از انگور سفید گرفته شده و معمولاً برای تولید به آن  تیزاب و دود گوگرد زده و در بارگاه یا بارانداز به صورت عمود بر زمین قرار داده تا خشک شود برای فرآوری و بسته بندی نیز به کارخانه برده می شود.

 

**** کشمش طلایی قلمی محصول منحصربه فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد که دراز و کشیده بوده و معمولاً از انگور پیکامی و عسکری گرفته شده و تولید آن در مکانی به نام خانه کشمشی انجام می شود که پروسه تولید آن بعد از تیزاب زنی انگورها را در بارگاه به صورت افقی روی سیم های مفتولی چیده و تمام فضاهای خانه کشمشی را بسته و به مدت 12 ساعت دود گوگرد داده می شود تا رنگ آن کاملاً زرد و طلایی شود در ضمن این کار به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد که باغداران این منطقه در این زمینه سرامد می باشد.

عمده خریداران کشمش طلایی کشورهای عربی می باشند که علاقه زیادی به آن دارند و در کنار طبخ غذا همراه با برنج مصرف می کنند و حتی از آنجا نیز خودشان در شرکت هایی بسته بندی کرده و به سایر کشورها ارسال می کنند. 

فروش کشمش زرد طلایی

فروش کشمش زرد طلایی ممتاز و صادراتی  

این مجموعه در زمینه فروش کشمش زرد طلایی ممتاز و صادراتی واحد تولیدی در کاشمر و ملکان دارد که این نوع محصول را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی مستقیم از درب کارخانه برای کشورهای مختلف صادر می کند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی لازم در این زمینه را خدمت شما ارائه گردد.

 

**** قیمت فروش کشمش زرد طلایی ممتاز قابل تامین برای صادرات در تاریخ 99/10/07 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش طلایی قلمی کاشمر کیلویی                            31000 تومان
  2. کشمش طلایی پلویی ملکان کیلویی                              33000 تومان
این مجموعه علاوه بر فروش کشمش طلایی محصولات دیگری برای صادرات نظیر کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و کشمش سبز و انواع مویز را نیز عرضه کرده که در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص با لیبل و شیرینگ شده بسته بندی و ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما