فروش کشمش خرمایی قهوه ای کارخانه

مشتریان گرامی فروش کشمش خرمایی قهوه ای که در واقع همان کشمش سلطانا یا تیزابی بدن گوگرد می باشد با بهترین کیفیت ممکن مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه برای بازار داخل و صادرات به خارج از کشور عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش خرمایی قهوه ای کارخانه

کشمش خرمایی قهوه ای

کشمش خرمایی قهوه ای

 

از جمله کشمش های رایج در بازار که مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور بخصوص کشورهایی اورپایی دارند کشمش خرمایی قهوه ای می باشد که در خارج از مرزها به نام کشمش سلطانا شناخته می شود.

در پروسه تولید کشمش خرمایی قهوه ای انگور را پس از چیدن به مدت چند ثاینه در مایع تیزاب آغشته کرده و سپس روی زمین در معرض نور آفتاب پهن می کنند در مرحله بعد دود گوگرد به آن می زنند که این عمل هم توسط باغدار و هم در کارخانه انجام می شود محصول تولیدی بعد از این کار همان کشمش تیزابی رنگ روشن و عرف بازار می باشد ولی اگر دود گوگرد به آن نزنند محصول نهایی تولید شده کشمش خرمایی قهوه ای رنگ می باشد.

علت اینکه این نوع کشمش بیشتر به کشورهایی اورپایی صادر می شود این است که این محصول سالم و به صورت ارگانیک و طبیعی تولید شده و درصد باقیمانده سموم و گوگرد آن صفر است و می توان آن را نیز به خاطر وجود مایع تیزاب به مدت طولانی نگه داری و انبار کرد و در نهایت اینکه قیمت آن نیز مناسب و در توان خرید بیشتر مشتریان می باشد.

تولید کشمش خرمایی بواسطه افزایش صادرات آن سال به سال بیشتر شده و جهش زیادی در تولید آن رخ داده چرا که به خاطر افزایش نرخ ارز کشور ما به عنوان ارزان ترین فروشنده انواع کشمش در دنیا شناخته شده لذا تجار و شرکت های بازرگانی بسیاری به ایران وارد شدند و قراردادهای سنگینی با کارخانجات کشمش در ملایر ، تاکستان ، ملکان و اراک بستند تا بتوانند نیاز خود را تامین کنند و سود زیادی نصیب شان گردد.

فروش کشمش خرمایی

کارخانه فروش کشمش خرمایی قهوه ای

این مجموعه دارای کارخانه تولیدی ، فراوری و بسته بندی کشمش در تاکستان قزوین و ملکان آذربایجان می باشد که زیر نظر این مرکز فعالیت دارند فروش کشمش خرمایی قهوه ای ، تیزابی روشن و انواع کشمش پلویی آفتابی و طلایی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه با کیفیت مرغوب برای بازار داخل و صادرات صورت می گیرد.

 

**** در مورد بسته بندی این محصول می توان گفت که برای بازار داخل از کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص و بیشتر 3 لایه می باشد استفاده می گردد حال آنکه برای صادرات کشمش از کارتون های حداقل 5 لایه و در وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده استفاده می گردد البته اگر مشتری بخواهد وزن کارتون 3 ، 4 ، 5 و 12 کیلویی باشند نیز امکان پذیر می باشد.

کشمش خرمایی کارخانه این مجموعه به صورت دو سورته و حذف کامل غوره های آن می باشد که برای این کار باید علاوه بر خرید کشمش فله مرغوب دستگاه های غوره گیر و سورتینگ را نیز در بالاترین دقت ممکن تنظیم گردد تا محصول نهایی با کیفیت و ممتاز گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما