فروش کشمش تیزابی ارزان ملکان

فروش کشمش تیزابی ارزان با کیفیت متنوع برای صادرات و بازار داخل که از تولیدات مناطق ملکان ، تاکستان و ملایر می باشد مستقیم از کارخانه این مجموعه امکان پذیر شده است مشتریان جهت سفارش می توانند با بخش فروش هماهنگی لازم را داشته باشند.

فروش کشمش تیزابی ارزان ملکان

کشمش تیزابی ملکان

 کشمش تیزابی ملکان

کشمش تیزابی از بهترین انواع کشمش که علاوه بر فروش بالا در بازار داخل برای صادرات نیز بسیار مناسب می باشد و مشتریان زیادی از کشورهای مختلف دنبال خرید این محصول از ایران می باشند.

این محصول به لحاظ ماندگاری بالا ( حداکثر تا 2 سال می توان آن را نگه داری و انبار کرد ) و همچنین وفور آن در طول سال و جنبه صادراتی بودن آن باعث شده باغداران بیشتر به سمت تولید آن روی بیاورند در چند سال اخیر که جهش بسیار بالایی در تولید آن رخ داده مقادیر زیادی از این محصول از کارخانجات این کشمش در ملکان ، تاکستان و ملایر به اقصی نقاط دنیا صادر شده است.

از مناطق مهم تولید این نوع کشمش می توان به ملکان ، بناب و مراغه آذربایجان اشاره کرد که انواع کشمش تیزابی در رنگ های کهربایی روشن و خرمایی را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب تولید و در بسته بندی شکیل بسته بندی وعرضه می شود البته قابل ذکر است که منطقه ملکان آذربایجان بیشتر در زمینه تولید کشمش انگوری یا طلایی صادراتی فعالیت دارد که به آن اعتبار جهانی داده است.

کشمش تیزابی ملکان نیز همانند نوع طلایی آن که حرف اول را در ایران از لحاظ کیفیت می زند از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و مشتریان صادراتی از کشورهای روسیه ، اوکراین ، ترکیه ، امارات و عراق داشته که این محصول را از کارخانجات این منطقه در حجم بالا خریداری می کنند.

این مرکز دارای کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی انواع کشمش طلایی و تیزابی در منطقه ملکان بوده که این محصولات را در بسته بندی کارتونی 8 لایه و وزن 10 کیلویی خالص دارای لیبل طبق نظر مشتری آماده و شیرینگ می کند تا آسیبی به آن وارد نشود.

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی ارزان ملکان

مشتریان صادراتی برای سفارش کشمش تیزابی ارزان باید تعیین کنند که از کشمش کدام منطقه ملکان ، تاکستان و ملایر می خواهند زیرا هم از نظر کیفیت و دقت در فراوری و هم قیمت با هم تفاوت دارند.

البته این به کشور مقصد که قرار است این محصول به آنجا صادر شود نیز بستگی دارد که بعضی کشورها نظیر قطر ، اردن  محصولات با بهترین کیفیت را درخواست دارند اما کشورهایی مانند عراق و سوریه به لحاظ شرایط اقتصادی مردم محصولات با کیفیت های پایین تر ، قیمت ارزان و کشورهایی نظیر روسیه و اوکراین نیز کشمش با کیفیت متوسط و معمولی را سفارش می دهند.

این مجموعه فروش کشمش تیزابی ارزان منطقه ملکان را در سبد محصولات خود قرار داده و در حال حاضر که در اوایل اردیبهشت 1400 هستیم دامنه قیمت آن از کیلویی 21 هزار تومان تا 27 هزار تومان براساس کیفیت و رنگ متغیر می باشد برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما