فروش کشمش ارگانیک سبز در بازار

فروش کشمش ارگانیک سبز با کیفیت اعلا و قیمت پایین تر از بازار در این سایت انجام می شود این مجموعه محصولات را مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی واقع در کاشمر به سرتاسر کشور ارسال می کند.

فروش کشمش ارگانیک سبز در بازار

کشمش ارگانیک سبز

 کشمش ارگانیک سبز

 

انگور محصولی است که فرآورده های مختلفی از قبیل کشمش ، شیره ، آبغوره و سرکه از آن به دست می آید و مردم برای مصرف دوست دارند محصولی مصرف کنند که تولید آن به روش طبیعی و ارگانیک باشد تا سالم تر و مقوی تر باشد.

**** کشمش ارگانیک به محصولی گفته می شود که در قبل از برداشت انگور آن از کود و سم غیرمجاز استفاده نشود و تولید آن با روش های آفتاب خشک و سایه خشک می باشد که در نتیجه کشمشی سالم و مقوی محسوب شده و ارزش غذایی آن حفظ شده و حتی بالاتر می رود.

 

**** این محصولات در رنگ های سیاه ، قهوه ای و سبز موجود می باشد. که نوع سیاه و قهوه ای آن بیشتر شامل انواع مویز از قبیل بش ، فخری ، دشمن زیاری ، ریش بابا می باشد که در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات در حجم عمده به صورت آفتاب خشک تولید می شود

کشمش سبز از انگور پیکامی و عسکری به شیوه سایه خشک در اتاق های مسقف و سوراخ دار به نام خانه کشمشی روی سیم های مفتولی در بارگاه به دست می آید که نوع ارگانیک آن فاقد دود گوگرد بوده و طول عمر آن کوتاه و قبل از رسیدن فصل گرما بوده که رنگ آن تغییر و دچار آفات می شود. این محصول در مناطقی از کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی به صورت انبوه تولید می شود
.

فروش کشمش ارگانیک

فروش کشمش ارگانیک سبز در بازار

کشمش سبز ارگانیک به خاطر ارزش غذایی بالا مشتریان زیادی در بازار داخل و بسیاری از کشورها مانند آلمان ، ایتالیا و کانادا دارد که همه ساله در فصل پاییز این محصول برای صادرات و بازار داخل در کارخانه کشمش فرآوری و در کارتون های 5 و 10 کیلویی بسته بندی شده و ارسال می گردد.

 

**** اما این مجموعه محصولات دیگری را نیز عرضه می کند که عبارت است از :

  1. کشمش گلدن یا انگوری
  2. کشمش طلایی قلمی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش تیزابی یا سلطانا
  5. کشمش مویز سیاه و قرمز
  6. شیره انگور
  7. کشمش سرکه ای و ضایعات کشمش
این مجموعه فروش کشمش ارگانیک سبز را به صورت مستقیم از کارخانه کشمش کاشمر در بازار با کیفیتی ممتاز عرضه می کند و با شرکت های حمل و نقل و باربری مانند اتوبوس ، کامیون ، نیسان به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما