فروش کشمش آفتابی پلویی ارگانیک شیراز

فروش کشمش آفتابی پلویی کاملاً ارگانیک و طبیعی شیراز را نیز در سبد محصولات این مجموعه نیز امکان پذیر شده است که به صورت پاک شده و تمیز در بسته بندی کارتونی در کارخانه آماده و عرضه می شود.

فروش کشمش آفتابی پلویی ارگانیک شیراز

کشمش آفتابی پلویی شیراز

کشمش آفتابی پلویی

کشمش آفتابی و به ویژه نوع پلویی یکی از محصولات پرفروش در بازار کشمش می باشد که به صورت دانه دار و بی دانه یافت می شود ، بهترین مراکز تولید این محصولات تاکستان قزوین و بووانات استان فارس می باشند که همه ساله حجم بالایی از این نوع کشمش در این مناطق تولید و در بازار داخل و حتی صادرات عرضه می شود.

برای تولید کشمش آفتابی پلویی معمولاً باغداران بعد از چیدن انگور را روی زمین در معرض نور خورشید پهن می کنند تا خشک شود و بدون اینکه هیچ ماده افزودنی به آن اضافه شود که در نهایت محصولی کاملاً طبیعی و ارگانیک حاصل خواهد شد.

قابل ذکر است که کشمش و مویز تولید شده در استان فارس به صورت کاملاً دیمی بوده و در تولید آن هیچ کود و سمی به کار نرفته البته ممکن است حجم تولید آن در قیاس با مناطقی نظیر تاکستان بسیار پایین باشد اما کیفیت این محصولات حال چه کشمش پلویی بووانات و چه انواع مویز آن فوق العاده و بی نظیر می باشد.

کشمش آفتابی پلویی شیراز برای خیلی از مشتریان شاید شناخته شده نباشد زیرا که برند نیست و معمولاً مشتریان تا جایی که کشمش پلویی آفتابی تاکستان باشد ترجیح نمی دهند محصولی دیگر را جایگزین کنند اما توصیه ما به شما این است که برای یک بار هم که شده این محصول شیراز را با کیفیت بی نظیر و قیمت ارزان تر از کشمش تاکستان خریداری کرده و خودتان مقایسه کنید.

فروش کشمش آفتابی پلویی

فروش کشمش آفتابی پلویی کارخانه

این مجموعه انواع کشمش پلویی را در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای و سیاه در سبد محصولات قابل فروش خود دارد که در مورد کشمش آفتابی پلویی هم محصول تولید شده در تاکستان و هم شیراز را برای مشتریان عرضه و در نقطه ای که از ایران هستند در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

 

**** برای تولید کشمش پلویی بایستی از انگور بیدانه استفاده گردد و در ادامه نیز باغدار محصول خود را که به صورت فله همراه با شاخه ، چوب و ضایعات است به کارخانه برده و کارهایی نظیر تمیز کردن ، دم کنی ، سورت کردن و در انتها روغن زنی و بسته بندی در کارتون های 9 و 10 کیلویی انجام شده و سپس در بازارهای بزرگ نظیر تهران ، کرج و شهرهای شمالی عرضه می شود

فروش کشمش آفتابی پلویی ارگانیک شیراز نیز در این مجموعه به صورت تخصصی انجام می شود که شما می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر تماس تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط اینترنتی برقرار نموده تا ایشان ضمن مشاوره و راهنمایی و اعلام قیمت انواع محصولات کلیه کارهایی مربوط به سفارش شما را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما