فروش ویژه شیره انگور کارخانه

فروش ویژه شیره انگور با رنگ سیاه و کیفیت مرغوب مستقیم از کارخانه در این سایت امکان پذیر شده است شما می توانید برای سفارش جرئی و عمده با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

فروش ویژه شیره انگور کارخانه

شیره انگور قابل عرضه

اگر بگوییم که انگور محصولی است که بیشترین قابلیت مصرفی را در بین سایر میوه ها دارد سخن گزافه ای نگفتیم که علاوه بر مصرف تازه خوری فرآورده هایی مانند کشمش ، شیره ، آبغوره و سرکه از آن به دست آمده که مشتریان و بازار خاص خود را دارد.

از دیرباز در بین مردم  شیره انگور به لحاظ  داشتن ارزش غذایی و درمانی مصرف بسیار بالایی داشته خریداران برای تهیه شیره انگور سالم و قیمت مناسب باید از مراکز مطمئن سفاش دهند این مجموعه که کارخانه تولید و فرآوری کشمش دارد در کنار این محصولات عرضه انواع شیره از قبیل شیره انگور، توت ، انجیر و خرما را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 

**** اگر بخواهیم خواص شیره انگور را بشناسیم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کمک به باز شدن مجاری ادراری
  2. مناسب برای خون سازی
  3. مکمل غذایی مقوی
  4. کمک به اندام ساری بدن
  5. تجویز در طب سنتی برای درمان سرفه

 

**** خواص زیاد این محصول باعث شده مشتریان زیادی علاوه بر بازار داخل در کشورهای مختلف جذب آن شوند و صادرات آن رشد و ترقی خوبی داشته باشد  درضمن با افزایش نرخ ارز ایران به عنوان ارزان ترین فروشنده در دنیا شناخته شده و روی همین موضوع بازار همه محصولات ایرانی و به ویژه شیره انگور نیز رونق بسیاری پیدا کرده است.

گفتنی است که شیره انگور طبع گرمی دارد و مردم مناطق سردسیر از آن استقبال زیادی می کنند حتی کشورهای سردسیر مانند روسیه و سیبری همچنین تاجران شرق آسیا از مشتریان صادراتی این محصول به شمار می روند.

فروش ویژه شیره انگور

فروش ویژه شیره انگور کارخانه

محصولاتی از قبیل انواع شیره انگور و کشمش در تمام طول سال وجود دارد و شما می توانید در هر کجای ایران که باشید برای بازار داخل و صادرات نسبت به خرید اقدام کنید جهت فرستادن سمبل نیز از طریق شرکت های حمل و نقل مانند پست و تیپاکس یا باربری ارسال انجام خواهد شد.

 

**** برای همه سفارشات چه انواع شیره چه کشمش فله و کشمش صادراتی بسته بندی شده در کارتون بایستی با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر تماس بگیرید و از طریق ایشان روند خرید خود را پیگیری نمایید.

مجموعه لعل تاک در کنار کشمش فروش ویژه شیره انگور کارخانه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در این سایت انجام می دهد جهت هماهنگی فرم ثبت سفارش را تکمیل و ارسال نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما