فروش مویز هسته دار در بازار

پخش و فروش مویز هسته دار و بدون هسته با بهترین کیفیت ممکن مستقیم در این مجموعه امکان پذیر شده است جهت اطلاع از میزان موجودی انبار و استعلام قیمت می توانید با همکاران ما در بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

فروش مویز هسته دار در بازار

مویز هسته دار در ایران

 مویز هسته دار

کشمش مویز از خشکبارهای پرفروش در بازار ایران بوده که از دانه بزرگ انگور به دست می آید و بیشتر به روش آفتاب خشک تولید می شود این محصولات در دو نوع هسته دار و بدون هسته و در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، قرمز سوخته موجود می باشد.

در طب سنتی سفارش شده که روزانه 21 عدد مویز و آن هم صبح ناشتا مصرف کنید زیرا که باعث افزایش حافظه، دفع بلغم و خوشبو شدن دهان می گردد در واقع مویز را عامل پاکسازی معده ، روده ، ریه می دانند و عملکرد آن ها را بهبود و تقویت می بخشد.

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر از نوع هسته دار بوده که بیشتر در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بوانات ، دشمن زیاری و شیراز و همچنین تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان ، کردستان و اورمیه تولید می شود این محصولات به صورت ارگانیک و طبیعی و کاملاً دیم بوده و در تولید آن هیچ ماده افزودنی غیرمجاز به آن اضافه نمی شود.

اگرچه که مردم به دلیل راحتی بیشتر دوست دارند مویز بی هسته را مصرف کنند اما باید توجه کرد که مویز هسته دار به خاطر اینکه هسته آن سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد دارای خواص و ارزش بالاتری می باشد.

از نمونه های مویز هسته دار در ایران چه هسته نرم و سخت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز سیاه سمرقندی شیراز
  2. مویز شانی
  3. مویز ریش بابا
  4. مویز رطبی
  5. مویز عسکری
  6. مویز بش دشمن زیاری
  7. مویز فخری
به صورت کلی مویز هسته دار قیمتش نسبت به مویز بی هسته ارزان تر می باشد لذا به لحاظ شرایط اقتصادی و درمانی عاقلانه به نظر می رسد که این مویزها را خریداری و مصرف شود.

فروش مویز هسته دار

فروش مویز هسته دار در بازار

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه فروش و صادرات انواع کشمش و مویز به صورت مستقیم از کارخانه کشمش فعالیت دارد که با راه اندازی چندین سایت مشتریان واقعی را به سمت کارخانه تولید و فرآوری و بسته بندی کشمش هدایت می کند تا بتواند کشمش ایرانی را به کشورهای مختلف صادرات کند.

فروش مویز هسته دار در بازار از طریق مراکز پخش و بنکداران خشکباری انجام می گیرد این مجموعه نیز کارگاه تولید و فرآوری انواع مویز هسته دار و بی هسته در شیراز در اختیار دارد که انواع این محصولات را به صورت بسته بندی شکیل و زیبا در کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی عرضه می کند و از طریق شرکت های حمل و نقل و باربری به بازار سراسر کشور ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما