فروش مویز بیدانه و دانه دار درشت

این مجموعه مرکز فروش مویز بیدانه و دانه دار با اندازه درشت و بهترین کیفیت ممکن می باشد مشتریانی که قصد سفارش این محصولات را مستقیم از تولید به مصرف دارند با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرند.

فروش مویز بیدانه و دانه دار درشت

انواع مویز در بازار ایران

مویز بیدانه و دانه دار

محصولات و فرآورده های مختلفی از انگور به دست می آید که از جمله آن می توان به کشمش و مویز اشاره کرد که خواص ، ارزش غذایی  و طول عمر نگهداری آنها به مراتب بیشتر از انگور می باشد. لذا باغداران فقط 25 درصد انگور را صرف تازه خوری کرده و 75 درصد مابقی را به کشمش و یا مویز تبدیل می کنند.

در بازار ایران مردم دنبال خرید کشمش و مویزی هستند که به صورت ارگانیک به دست آمده باشد که البته مویز نسبت به کشمش بیشتر به صورت طبیعی در معرض نور آفتاب تولید شده و خواص آن نیز کامل تر و مقوی تر از کشمش می باشد لذا مردم ترجیح می دهند این محصول را بیشتر خریداری کنند.

مویزهای تولید شده در ایران عموماً بیشتر دانه دار می باشد که در رنگ های سیاه ، قهوه ای و قرمز سوخته می باشند که در انواع مویز انگور سیاه ، شانی ، ریش بابا ، رطبی ، سرخ بش و فخری موجود بوده و در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات و دشمن زیاری و همچنین تاکستان قزوین و کردستان این محصولات به صورت کاملاً طبیعی و سنتی بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن زده شده باشد تولید شده و در بازار داخل و حتی صادرات عرضه می شود.

مویز بیدانه در ایران کمتر وجود دارد لذا از روی ناچار برای تامین نیاز مردم این محصولات  از کشورهای افغانستان و ازبکستان به کشور وارد می شود که با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت مویز ازبک و افغان نیز بسیار گران شده و دیگر مردم توان خرید این محصولات را نداشته و از سفره غذایی بسیاری از مردم حذف گردیده است.

فروش مویز بیدانه

فروش مویز بیدانه و دانه دار درشت

این مرکز فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک مجموعه تولیدی است که چندین واحد فرآوری کشمش در ملکان ، تاکستان ، کاشمر و شیراز را تحت پوشش دارد که بتواند نیاز اکثر مشتریان را برای سفارش انواع کشمش و مویز تامین نماید در همین راستا برای آگاهی و آشنا شدن مشتریان با محصولات مجموعه اقدام به راه اندازی چندین وب سایت نموده تا خریداران واقعی مستقیم با بخش فروش کارخانه کشمش وصل شوند و سفارش خود را بدهند.

این مجموعه فروش مویز بیدانه و دانه دار درشت را برای عرضه در بازار داخل و صادرات در دستور کار خود قرار داده  و مشتریان می توانند برای تامین نیاز خود با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان راهنمایی لازم را ارائه نماید البته گفتنی است که عواملی مانند نوع رنگ مویز ، داشتن یا نداشتن دانه و اندازه مویز در قیمت نهایی این محصول تاثیری زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما