فروش مستقیم کشمش گلدن کارخانه

این مرکز فروش مستقیم کشمش گلدن کارخانه را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب برای مشتریان صادراتی عرضه می کند لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مجموعه با بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

فروش مستقیم کشمش گلدن کارخانه

کشمش گلدن کارخانه

 کشمش گلدن کارخانه

کشمش گلدن یا طلایی از محبوب ترین محصولات کشور ما محسوب می شود که تحت عناوینی نظیر کشمش انگوری ، کشمش پلویی طلایی ، کالیفرنیایی شناخته شده و قسمت اعظم آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

کیفیت کشمش گلدن ایران و بخصوص کشمش منطقه ملکان و بناب آذربایجان بسیار بی نظیر و منحصر به فرد می باشد که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی دنبال سفارش چنین محصولی هستند تا بتوانند سود زیادی نصیب شان گردد.

کارخانجات معتبر در مناطق ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان برای توسعه کار و تجارت خود در بعضی کشورهای آفریقایی انبار و دفتر دارند تا بتوانند مستقیم محصولات خود را در این کشورها با حداکثر سود و بدون مشکل عرضه کنند.

در تولید کشمش گلدن برای خشک شدن انگور سفبد آن از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می گردد تا هم انگور سریع خشک شود و هم در برابر آفات و حشرات محفظ بماند و ماندگاری طولانی تری داشته باشد لازم به ذکر است که در تولید این نوع کشمش از بارگاه یا بارانداز نیز استفاده شده تا محصولات مرغوبی به دست آید.

در کارخانه کشمش نیز کارهایی مانند دم گیری ، شستشو و تمیز کردن ، خشک کردن در گرمخانه ، گوگردزنی دوباره در گرمخانه برای یک دست شدن رنگ طلایی کشمش ، سورتینگ کالر لیزر برای یکنواختی رنگ و اندازه محصول و بسته بندی شکیل و مستحکم در کارتون های 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده انجام می شود.

فروش کشمش گلدن

فروش مستقیم انواع کشمش کارخانه

تفاوت کیفیتی کشمش ملکان با کشمش ملایر بسیار محسوس می باشد لذا برای ارسال این محصولات به کشورها مختلف باید این نکته را توجه کرد که محصول درخواستی از ملکان یا ملایر باشد معمولاً بازار کشورهای عراق و سوریه که از نظر اقتصادی ضعیف می باشند بیشتر کشمش سمت ملایر را خرید می کنند زیرا که قیمتش مناسب تر می باشد اما کشورهای متمول عربی نظیر قطر ، کویت ، عمان و اردن بیشتر کشمش گلدن کارخانه ملکان را سفارش می دهند.

 

**** این مجموعه علاوه بر فروش مستقیم کشمش گلدن کارخانه محصولات دیگری نظیر کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش سرکه ای و انواع مویز ایرانی و وارداتی را در سبد سفارش خود قرار داده تا بتواند نیاز اکثر مشتریان بازار داخلی و صادراتی را تامین نماید.

برای سفارش مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه در ملکان آذربایجان کافی است با مدیر فروش کارخانه به صورت تلفنی یا در شبکه های اجتماعی ارتباط گرفته و انواع محصولات ، موجودی ، شرایط آماده سازی و نوع بسته بندی اطلاعات کسب کرده و خرید خود را انجام دهید تا بار آماده شده شما را درب کارخانه یا در گمرک هر مرزی که شما قصد صادرات دارید تحویل داده شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما