فروش مستقیم کشمش آبگیری آفتابی

در این مجموعه فروش مستقیم کشمش آبگیری آفتابی مستقیم از تولید به مصرف امکان پذیر شده است این محصولات به صورت بسته بندی کارتونی و کیسه ای قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارد مشتریان می توانند برای ثبت سفارش خود با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

فروش مستقیم کشمش آبگیری آفتابی

کشمش آبگیری آفتابی

کشمش آبگیری آفتابی

یکی از کشمش های تولید شده از انگور کشمش آفتابی می باشد که در روی زمین و معرض نور خورشید تولید می شود که محصول درجه یک آن مصرف خوراکی و وازد آن برای مصارف صنعتی به کار برده می شود.

کشمش آفتابی در بیشتر مراکز تولید کشمش در سراسر ایران تهیه می شود که ممکن است بدون هسته یا دارای هسته باشد و معمولاً مواد افزودنی به آن اضافه نمی شود و دارای شهد و شیرینی بالایی می باشد.

کشمش آفتابی که تحت عنوان کشمش آبگیری مورد نیاز بعضی مشتریان است معمولاً کشمش جداشده بعد از سورتینگ از محصول نهایی می باشد که همراه با دم و چوب در کیسه و گونی بسته بندی شده و برای مصارفی نظیر تولید الکل طبی و صنعتی ، شیره گیری ، تغذیه دام مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کشمش آبگیری آفتابی از نظر کیفیت مرغوب و قیمت مناسب مربوط به منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که به اصطلاح محلی به کشمش گِله کاشمری معروف بوده و محصول آن دارای لاشه پرگوشت ، قند و شیرینی بالا ، اندازه یک بند انگشت کشیده و قلمی و تقریباً بدون هسته می باشد.

دلایل اینکه کشمش آفتابی کاشمر کیفیت مرغوبی دارد را می توان در گرمای زیاد و تابش مستقیم نور خورشید در تایستان های گرم این منطقه ، آب شیرین و خاک حاصلخیز آن ، تخصص و مهارت بالای کشاورزان این منطقه دانست.

فروش مستقیم کشمش

فروش مستقیم کشمش آبگیری آفتابی

این مجموعه کارگاه تولید کشمش آفتابی چه خوراکی چه آبگیری در منطقه کاشمر در اختیار دارد که محصولات ذکر شده را به صورت تمیز و پاک شده و یا فله همراه با گرد ، خاک و چوب در بسته بندی کارتون 10 کیلویی و یا کیسه های 30 کیلویی به مشتریان خود از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور عرضه می کند.

 

قیمت فروش مستقیم کشمش آفتابی در این مجموعه در اواسط آذر ماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش آفتابی پلویی تاکستان در کارتون 9 کیلویی         380000 تومان
  2. کشمش آفتابی بوانات فارس کیلویی                            30000 تومان
  3. کشمش آفتابی آبگیری پاک شده کاشمر کیلویی              20000 تومان
  4. کشمش آفتابی آبگیری فله کاشمرکیلویی                       18000 تومان
  5. کشمش آفتابی آبگیری مخلوط با طلایی و سبزه کیلویی     18000 تومان
  6. غوره با کمی پوش کیلویی                                          11000 تومان

مشتریانی که قصد خرید کشمش آبگیری آفتابی دارند می توانند ضمن ارتباط با مدیر فروش مجموعه ابتدا به ساکن بیان بفرمایند که این کشمش را برای چه کاری در نظر دارند تا مشاوره و راهنمایی لازم صورت گیرد و دقیقاً کشمش مورد نظر نیز ثبت سفارش شود تا مشکلی پیش نیاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما